سفر رئیس‌جمهور به مازندران در آخر هفته

کد خبر: 1291137

فرماندار ساری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به مازندران در آخر هفته جاری گفت: مردم مرکز استان روز پنج شنبه با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند.

سفر رئیس‌جمهور به مازندران در آخر هفته

محمدعلی نوبخت؛ فرماندار ساری در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که عصر سه‌شنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری برگزار شد، گفت: مردم دیار علویان میزبان رئیسی؛ رئیس‌جمهور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 27 و 28 اردیبهشت‌ خواهند بود.

وی با اشاره به استقبال و دیدار مردمی باشکوه از ریاست‌جمهور در روز پنج شنبه افزود: امیدواریم شرایط خوبی را برای میزبانی مردم مازندران در مرکز استان فراهم کنیم.

فرماندار ساری تصریح کرد: توسعه و پیشرفت مرکز استان نیازمند تامین اعتبارات ملی است و برای کسب این اعتبار تلاش می‌کنیم.

نوبخت با تاکید بر برخی مطالبات مهم مرکز استان در دور دوم ریاست‌جمهور تاکید کرد: 27 پلاژ دولتی در 13 کیلومتر نوار ساحلی مرکز استان وجود دارد که با مولدسازی پلاژهای نیمه‌کاره ساری بخشی از موانع رفع می‌شود.

فرماندار ساری گفت: 18 پروژه اولویت‌دار در 1403 در شهرستان ساری وجود دارد که تکمیل این پروژه‌ها به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نوبخت ابراز امیدواری کرد: با مولدسازی دارایی‌ها توسعه قابل دسترس خواهد بود.

وی افزود: در سفر اول رئیس جمهور دو هزار و 200 میلیارد تومان برای 130 پروژه در نظر گرفته شد که تاکنون 800 میلیارد تومان اختصاص یافت.

نوبخت در ادامه بیان کرد: در دو سال گذشته نزدیک 1000 پروژه به ارزش 4 هزار میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار ساری گفت: پروژه آب‌رسانی «مخزن کرمانی» آماده بهره‌برداری است و  با انتقال کامل پروژه ظرفیت تصفیه‌خانه به شبکه شهر ساری و ذخیره آب  دغدغه کمبود آب در زمان پیک مصرف کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: مرحله نخست پارک جنگلی 1260 هکتاری شهید نوبخت به وسعت حدود 300 هکتار در ساری آماده بهره‌برداری است.

نوبخت گفت: با احداث این پارک هزار و 210 هکتار به سرانه پارک و فضای سبز مرکز استان افزوده می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه مرکز استان آماده استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت است، افزود: باید تلاش کنیم در سفر دوم میزان اعتبار اختصاصی به مرکز استان برای تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار را افزایش دهیم.

فرماندار ساری بر تقویت اتحاد و همدلی تاکید کرد و گفت: باید با عبور از جناح‌بازی‌ها به اشتراک رسید.

وی پیشرفت و ترقی شهرستان را حاصل تلاش همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای شهر و روستا دانست./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها