چرا اسرائیل بهترین خبرنگاران را قبل عملیات سپاه استخدام کرد؟

کد خبر: 1291923

سخنگوی سپاه گفت: رژیم صهیونیستی تمام توان خود را به کار گرفت تا عملیات وعده صادق را کوچک جلوه دهد و ۱۳ روز برای این کار مهلت داشت و حرفه‌ای‌ترین خبرنگاران را استخدام کرد تا در راستای خط خبری خود، عملیات را روایت کنند.

 چرا اسرائیل بهترین خبرنگاران را قبل عملیات سپاه استخدام کرد؟

سخنگوی سپاه گفت: رژیم صهیونیستی تمام توان خود را به کار گرفت تا عملیات وعده صادق را کوچک جلوه دهد و ۱۳ روز برای این کار مهلت داشت و حرفه‌ای‌ترین خبرنگاران را استخدام کرد تا در راستای خط خبری خود، عملیات را روایت کنند.

در ادامه سفر یک روزه سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه به زنجان، وی در گردهمایی رزمندگان سپاه انصارالمهدی(عج) استان در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه استان حاضر شد.

سردار شریف در این برنامه با بیان اینکه خداوند متعال به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزت قابل توجهی عطا کرده است، اظهار کرد: با گذشت 46 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه در هر عرصه‌ای که نظام و انقلاب نیاز داشته ورود کرده و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

سخنگوی سپاه گفت: سپاه پاسداران از بدو تأسیس همواره مورد حمایت مردم بوده و همین مهم سبب عزت و عظمت این نهاد انقلابی شده است؛ یکی از مهمترین دلایلی که سپاه همواره توانسته در امتداد مسیر درست قدم بردارد، مجموعه کارکردی فرهنگی و اعتقادی سپاه است.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی پاسداران داشتن ایمان قلبی، اعتقاد راسخ به مبانی دینی و به ولایت فقیه به اعتبار انجام وظیفه شرعی است، ادامه داد: تمامی این مولفه‌ها در مجموع یک نهاد باانگیزه، با ایمان و از خود گذشته را تشکیل می‌دهد که صحنه‌های تاریخی نظیر دفاع مقدس را رقم می‌زند.

سردار شریف با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تسلیحات و تجهیزات دشمن قابل مقایسه با تجهیزات رزمندگان ما نیست، گفت: در نگاه نخست حزب بعث و صدام برنده میدان به نظر می‌رسید اما این اتفاق رخ نداد چرا که اراده خداوند در این بود که حق پیروز شود.

سردار شریف با اشاره به اینکه رمز پیروزی در دفاع مقدس و شکست دشمنان در اراده و تسلیمی بود که امام خمینی(ره) به عنوان رهبر حکیم انقلاب اسلامی با دوراندیشی انجام دادند، بیان کرد: با گذشت 46 سال هنوز برخی افراد قدرت نظام جمهوری اسلامی را خوب باور ندارند و دشمن را برجسته و بزرگ می‌بینند چرا که ما نتوانستیم تصویر واقعی جمهوری اسلامی و توانمندی آن را به صحنه افکار عمومی ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم دنیا در عملیات وعده صادق پشت پرده قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را دیدند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تمام توان خود را به کار گرفت تا عملیات وعده صادق را کوچک جلوه دهد و 13 روز برای این کار مهلت داشت و از این‌رو حرفه‌ای‌ترین خبرنگاران را استخدام کرد تا در راستای خط خبری خود، عملیات را روایت کنند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه شجاعت و درایت رهبر معظم انقلاب را در جریان فرمان ایشان در خصوص تنبیه رژیم صهیونیستی دیدیم، ادامه داد: اراده خدا به گونه‌ای رقم خورد که این تصمیم منحصر به فرد و تاریخی رهبری در تنبیه رژیم صهیونیستی در منظر  افکار عمومی اجرا شد و بار دیگر عظمت و شکوه را برای کشور رقم زد.

وی اضافه کرد: بعد از فتح خرمشهر، این عملیات بار دیگر غرور ملی کشور را نشان داد و همه گروه‌های سیاسی و اقوام و مذاهب و...  این اقدام شجاعانه و موثر را تکریم کردند و به زبان آوردند.

در ادامه، سردار شریف به همراه فرماندهان سپاه استان زنجان به دیدار خانواده شهید محمدعلی مرادی رفت و با مادر این شهید بزرگوار گفت‌وگو کرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها