امیردریادار کاویانی: شهید آیت الله رئیسی نمادی از ارزش های نظام اسلامی است

کد خبر: 1293027

جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی نمادی از اسوه اخلاق، مجاهدی در راه خدا، مردی خستگی ناپذیر بوده که این گونه در مسیر خدمت صادقانه جانش را فدای ملت کرد گفت: اگر فلسطین و غزه روزی یک کمک‌کننده داشت اما امروز همه جهان مدعی فلسطین و مشروع بودن آن هستند.

امیردریادار کاویانی: شهید آیت الله رئیسی نمادی از ارزش های نظام اسلامی است

جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی نمادی از اسوه اخلاق، مجاهدی در راه خدا، مردی خستگی ناپذیر بوده که این گونه در مسیر خدمت صادقانه جانش را فدای ملت کرد گفت: اگر فلسطین و غزه روزی یک کمک‌کننده داشت اما امروز همه جهان مدعی فلسطین و مشروع بودن آن هستند.

 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار حمزه‌علی کاویانی در مراسم سومین روز شهادت سید الشهدای خدمت و همراهانش و گرامیداشت شهدای سوم خرداد که در مصلای امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، با اشاره به عملیات بزرگ بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی همه توطئه‌ها از ترورها، اتفاقات ریز و درشت و جنگ به عنوان توطئه خطرناک را بر ما تحمیل کردند و همه دنیا متحد شدند که نظام اسلامی و تمدنی که امام راحل بنا نهاده بود را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه رژیم بعث با ۱۲ لشکر و ۴۵ تیپ در سرتاسر مرزها به کشور حمله کرد، افزود: ۲۷۰ میلیارد دلار اسنادی است که کشورهای دنیا به رژیم بعث برای از بین بردن انقلاب اسلامی کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه دولت‌های منطقه نیرو و تجهیزات به رژیم بعث می‌دادند، تصریح کرد: صدام را با شروع جنگ از لیست تروریستی خارج کردند.

جانشین نیروی دریایی ارتش با تاکید براینکه علیرغم همه این فشارها و کمک‌ها، ایران در دفاع مقدس ایستاد، گفت: سلسله عملیات‌هایی در شمال خوزستان شروع شد و اراده ملت ایران و کمک خداوند موجب شد تا با وجود موانع دشمن، خرمشهر را مجددا پس گرفتیم.

امیردریادار کاویانی با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس پنج هزار و ۴۰۰ کیلیومتر مربع از خاک جمهوری اسلامی آزاد شد، خاطرنشان کرد: ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته حاصل دفاع همه جانبه رژیم بعث بود.

وی یادآور شد: صدام برای خرمشهر و بلکه برای کل ایران برنامه داشت و براساس راهبرد اعراب و اسرائیل ۶ روزه بود و در دومین روز جنگ در کنفرانس خبری گفت که در روز ششم در تهران مصاحبه می‌کنم.

جانشین نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: ما روزی در مرزهایمان مظلومانه می‌جنگیدیم اما امروز مقتدرانه در فرا مرزها برای منافع ملت می‌جنگیم.

کاویانی در ادامه به طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: در این عملیات اسرائیلی‌ها تحقیر شدند که تحقیر اطلاعاتی و امنیتی ناشی از غافلگیری بخشی از آن بود و بعدی تحقیر شکستن دیوارهای یک میلیارد دلاری اسرائیلی‌ها مجهز به انواع حسگرها و تیربارها که با پهبادها به صورت ۲۴ ساعته پایش می‌شد و با استفاده از هوش مصنوعی همه حرکات در حوالی دیوار رصد می‌شد اما با حملات حماس و جهاد اسلامی این دیوار شکسته شد.

وی با بیان اینکه اسرائیل امروز یک اسرائیل سرشکسته و حیران است که در مقابل محور مقاومت روزهای دلهره‌آوری را می‌گذراند، ادامه داد: امروز با اینکه بیش از هفت ماه از این عملیات می‌گذرد و با اینکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شمال غزه پاکسازی شده است اما روز چهارشنبه از شمال غزه موشک‌پرانی آغاز شد.

جانشین نیروی دریایی ارتش  با بیان اینکه شعار از بحر تا نهر با انقلاب اسلامی برچیده شد، افزود: این هنر انقلاب اسلامی و ملت ایران است که در دفاع از مظلوم نه ظلم را می‌پذیریم و نه ظلم می‌کنیم و به واسطه همین شعار از همه مظلومان جهان حمایت می‌کنیم.

امیردریادار کاویانی در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق و با بیان اینکه به طور حتم وعده امام، مقام معظم رهبری و سیدحسن نصرلله رقم خواهد خورد که اسرائیل  هشتاد سالگی خود را نخواهد دید، یادآور شد: امروز ایران و انقلاب اسلامی امیر موضوعات فلسطین است و جبهه مقابلش اسیر موضوع فلسطین است و همه اینها برای اثبات ادعای ایران مبنی بر نامشروع بودن و فاسد بودن رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به وضعیت دانشگاه‌های سراسر دنیا در دفاع از غزه و فلسطین، تصریح کرد: اگر فلسطین و غزه یک روزی یک کمک‌کننده و مدعی داشت اما امروز همه جهان مدعی فلسطین و مشروع بودن آن هستند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام خدمت گفت: امروز شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی نمادی از اسوه اخلاق، مجاهدی در راه خدا، مردی خستگی ناپذیر بوده که این گونه در مسیر خدمت صادقانه جانش را فدای ملت کرد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها