جام جم در نگاه به کارنامه امیرعبداللهیان عنوان کرد: مرد دیپلماسی عزتمندانه

کد خبر: 1293331

جام جم در وصف امیرعبداللهیان نوشت: وزیر خارجه شجاع و مردمی کشورمان از ابتدای عملیات «طوفان‌الاقصی» با سفرها و رایزنی‌های مستمر منطقه‌ای فتح بابی در عرصه دیپلماسی حمایت از فلسطین باز کرد.

جام جم در نگاه به کارنامه امیرعبداللهیان عنوان کرد: مرد دیپلماسی عزتمندانه

گروه سیاست سایت فردا - حسین امیرعبداللهیان، از دیپلمات‌های انقلابی و خوش‌نامی بود که در دوران خدمتش در قامت چهره‌ای سیاسی، خدمات بسیاری به مردم کشورمان و جبهه مقاومت انجام داد و درنهایت مزد خدمات مخلصانه‌اش را با شهادت دریافت کرد. 

روزنامه جام جم در این باره نوشته: اندک زمانی بود که ملت ایران در حال غرور و افتخار به دلیل دیپلماسی عزتمندانه جمهوری اسلامی بودند که نتیجه هماهنگی کامل دیپلماسی و میدان. بود که دیپلمات شهید، حسین امیرعبداللهیان در وزارت خارجه رقم زده بود. 

حسین امیرعبداللهیان نخستین وزیر خارجه ایران بود که به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وزیر خارجه شجاع و مردمی کشورمان از ابتدای عملیات «طوفان‌الاقصی» با سفرها و رایزنی‌های مستمر منطقه‌ای فتح بابی در عرصه دیپلماسی حمایت از فلسطین باز کرد.  

روزهایی که در مجامع بین‌المللی به‌صراحت از آرمان فلسطین دفاع کرد و مانند برخی غربگراها از محکوم کردن جنایت‌های مستکبران عالم دچار لکنت نشد و با اقدامات عزتمندانه‌اش قلب میلیون‌ها فلسطینی مظلوم و رنج دیده را شاد کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها