واکنش کیهان به فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان:‌ رد صلاحیت‌شدگان را نامزد جا می‌زنند

کد خبر: 1293357

کیهان نوشت: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، ضمن ردیف کردن برخی افراد که صلاحیت‌شان در انتخابات‌های گذشته رد شده، آنان را هم جزو نامزد‌های احتمالی معرفی کرد.

واکنش کیهان به فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان:‌ رد صلاحیت‌شدگان را نامزد جا می‌زنند

گروه سیاست سایت فردا -  در یکی دو روز اخیر گمانه‌زنی بر سر نامزدهای احتمالی جریان‌های سیاسی شدت گرفته و در این میان اصلاح‌طلبان نیز سعی در معرفی افراد مدنظر خود دارند. 

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، ضمن ردیف کردن برخی افراد که صلاحیت‌شان در انتخابات‌های گذشته رد شده، آنان را هم جزو نامزد‌های احتمالی معرفی کرد. 

برخی از افراد مذکور در انتخابات‌های گذشته رد صلاحیت شده‌اند. برخی دیگر مانند عباس آخوندی همچنان ناتوانی و بی‌کفایتی مدیریتی از خود در سطح وزارت نشان دادند که با اعتراض گسترده مردم و فشار نمایندگان در مجلس برای استیضاح مواجه شدند و نهایتا کناره‌گیری و استعفا را بر ادامه وزارت ترجیح دادند.  

افراطیون مدعی اصلاحات بارها زیر میز جمهوریت و اسلامیت و فعالیت قانونمند زده و از خود سلب صلاحیت کرده‌اند. آنها در حالی که ادعای اصلاح‌طلبی ذیل قانون اساسی داشته‌اند در مقاطع مختلف با گروهک‌های برانداز همپوشانی و همکاری نزدیک داشته‌اند؛ نظیر کارنامه ننگینی که از خود در فتنه سال 1388، 1398، و 1401 بر جا گذاشتند و این غیر از سوء مدیریت و بی‌کفایتی کمرشکنی است که در دولت مدعی اعتدال و تدبیر و امید به معیشت مردم تحمیل کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها