وزرای خارجه ایران و اتریش گفت‌وگو کردند

کد خبر: 1399705

«سید عباس عراقچی» و «بئاته ماینل رایزینگر» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اتریش عصر امروز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت در خصوص آخرین روندها و موضوعات مرتبط با دیپلماسی و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وزرای خارجه ایران و اتریش گفت‌وگو کردند

  وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با همتای اتریشی خود به بررسی روابط دو جانبه و تحولات بین‌المللی پرداخت.

به گزارش ایرنا، «سید عباس عراقچی» و «بئاته ماینل رایزینگر» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اتریش عصر امروز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت در خصوص آخرین روندها و موضوعات مرتبط با دیپلماسی و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید