سارا پیلن و انکار گاف‌های گذشته

کد خبر: 140250

در جریان انتخابات سال ۲۰۰۸، کارل کامرون- یکی از مجریان فاکس نیوز- (رسانه طرفدار جمهوری خواهان در امریکا) در انتقاد از پیلن اعلام می‌کند « معاون انتخاب شده کاندیدای جمهوری خواهان فاقد سواد کافی برای این قرار گرفتن در این سمت است. پیلن در جلسه پرسش و پاسخی کشورهای عضو نفتا را نمی‌شناخت و حتی از این نکته نیز غافل بود که افریقا قاره است نه یک کشور.

سارا پیلن و انکار گاف‌های گذشته
سارا پیلن- معاون جان مک کین در انتخابات ۲۰۰۸ امریکا- در مصاحبه با بی‌بی سی عنوان کرد «شایعات پیرامون بی اطلاعی او از قاره افریقا صحت ندارند».
به گزارش سرویس بین الملل «فردا» به نقل از وب سایت دیلی بیست، سارا پیلن در پاسخ به سوال مصاحبه گر بی‌بی سی پیرامون انتقاداتی که در مورد پایین بودن اطلاعات او مطرح شد در حالی که از کوره در رفته و عصبانی شده بود، عنوان کرد: «شایعاتی از قبیل اینکه من اطلاعی از قاره افریقا ندارم، دروغی بیش نیست».
ماجرا از آنجا آغاز شد که در جریان انتخابات سال ۲۰۰۸، کارل کامرون- یکی از مجریان فاکس نیوز- (رسانه طرفدار جمهوری خواهان در امریکا) در انتقاد از پیلن اعلام می‌کند «دغدغه‌های زیادی در اردوگاه جمهوری خواهان ایجاد شده که معاون انتخاب شده کاندیدای جمهوری خواهان فاقد سواد کافی برای این سمت است. پیلن در جلسه پرسش و پاسخی کشورهای عضو پیمان "نفتا" را نمی‌شناخت و حتی از این نکته نیز غافل بود که افریقا از قاره است نه یک کشور.
به گزارش «فردا»، فرمانداراسبق آلاسکا که پس از شکست در انتخابات از فرمانداری استعفا داد، این روز‌ها در حال مهیا کردن خود برای کاندیداتوری در انتخابات ۲۰۱۲ است. او همچنین با ایجاد جنبشی به نام «حزب چای» نقش مهمی در پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات مجلس داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها