متخصصان روس به نیروگاه هستهای بوشهر باز می گردند؟
الکسی لیخاچف، مدیرعامل "روساتم" امروز جمعه در اظهاراتی گفت: اگر اوضاع درباره ایران بدتر نشود، متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
مدیرعامل روس اتم بیان کرد که در هفتههای آینده متخصصان این شرکت به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
به گزارش تسنیم، الکسی لیخاچف، مدیرعامل "روساتم" امروز جمعه در اظهاراتی گفت: اگر اوضاع درباره ایران بدتر نشود، متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
وی افزود: روساتم آماده حل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.
دیدگاه تان را بنویسید