اوباما از همسرش حرف‌شنوی ندارد! + عکس

کد خبر: 150124

دخترم همیشه به من اصرارمی کند روی هات داگ کچاپ بریزد اما من سعی می کنم به او و دختر دیگرم یاد بدهم اگر هم قرار است هات داگ بخورند؛لااقل از کچاپ استفاده نکنند. کچاپ درخانه ما استفاده نمی شود ومن استفاده از آن را ممنوع کرده ام.

اوباما از همسرش حرف‌شنوی ندارد! + عکس

خبرآنلاین: اینکه زن و مرد خانواده سعی کنند حرفها و عملشان در تضاد با هم نباشد وبه قولی شرمنده در و همسایه نشوند ، از اصول اولیه زندگی مشترک به حساب می آید . ولی ظاهرا باراک اوباما و همسرش توجه چندانی به این موضوع مهم ندارند و عدم هماهنگی شان درباره موضوع پراهمیتی مثل رژیم غذایی رسانه ها را به عکس العمل واداشت. میشله اوباما که تلاش می کند با مشکل چاقی مفرط کودکان آمریکایی بر اثر تغذیه نادرست مبارزه کند و به شهرهای مختلف آمریکا هم به این خاطر سفر کرده است ، الگوی جدیدی محققان را در این سفرها معرفی و تبلیغ می کند. او که خودش دو فرزند مدرسه رو دارد ، راهنمای تغدیه سالم آمریکایی را روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی معرفی کرد . این راهنمای تازه قرار شده جایگزین هرم غذایی معروف شود و شامل چهار بخش میوه ، سبزیجات ، غلات و پروتئین است . او در این برنامه به مجری مارسی کاپتور گفت : «دخترم همیشه به من اصرارمی کند روی هات داگ کچاپ بریزد اما من سعی می کنم به او و دختر دیگرم یاد بدهم اگر هم قرار است هات داگ بخورند؛لااقل از کچاپ استفاده نکنند. کچاپ درخانه ما استفاده نمی شود ومن استفاده از آن را ممنوع کرده ام.»

اما شاید بهتر بود میشله قبل از حضور در این برنامه هماهنگی بیشتری با آقای رییس جمهور داشت چرا که باراک اوباما همان روز در گوشه ای دیگر از کشور در شهر تولدو همراه با چند تن از دوستان به رستوران رودی رفت و نه تنها هات داگ سفارش داد بلکه سیب زمینی سرخ کرده و سس کچاپ تند را هم چاشنی غذایش کرد و با اشتها مشغول خوردن شد!

به این ترتیب باراک اوباما نشان داد یا همسرش معلم خوبی در آموزش اصول تغذیه سالم نیست یا اینکه او شاگرد تنبلی است و قصد ندارد در علاقه وافرش به فست فود و نوشابه های گازدار تجدید نظر کند!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها