این دیکتاتور 10 سال جوان‌تر خواهد شد + عکس

کد خبر: 153260

رئيس جمهور يمن، پنج شنبه اين هفته مقابل تلويزيون سخنراني خواهد كرد تا به مردم يمن اعلام كند كه حال جسماني بسيار خوبي دارد.

این دیکتاتور 10 سال جوان‌تر خواهد شد + عکس

آزادنگار: روزنامه "القبس" كويت نوشت، معاون وزير اطلاع رساني يمن اعلام كرد كه " علي عبدالله صالح" با سلامتي كامل به يمن باز خواهد گشت، و مدعي شد كه با عمل جراحي كه پزشكان ماهر و زبده بر روي صورت وي انجام داده اند، وي10 سال جوان تر شده است. اين مسئول يمني در ادامه، خبر بعضي روزنامه ها را مبني بر وخامت حال "علي عبدالله صالح" و اينكه وي در حال مرگ است را به شدت تكذيب كرد و اعلام كرد كه گروهي از راديو و تلويزيون يمن به عربستان رفته اند تا با وي مصاحبه و گفت و گو كنند تا همه بدانند كه وي در كمال سلامتي به سر مي برد.

شايان ذكر است كه 20 روز قبل، منابع بيمارستاني عربستان اعلام كردند كه قرار است بر صورت علي عبدالله صالح جراحي پلاستيكي انجام شود، و اين جراحي بعد از خارج ساختن تركش هاي موجود در سينه وي انجام خواهد شد. "عبدو الجندي" در ادامه افزوده است كه رئيس جمهور يمن، پنج شنبه اين هفته مقابل تلويزيون سخنراني خواهد كرد تا به مردم يمن اعلام كند كه حال جسماني بسيار خوبي دارد. شايان ذكر است مدتهاست گمانه زني ها ي فراواني از طرف تحليل گران در فضاي رسانه اي مطرح شده بود كه با تغيير استراتژي آمريكا در يمن و با قوت گرفتن احتمال مرگ علي عبدالله صالح يا وخامت حال وي آنچه به يمن باز خواهد گشت بدل ساخته شده اوست نه ديكتاتور سابق يمن.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها