هکرها اوباما را ترور کردند! + عکس

کد خبر: 153694

این هکرها ادعا کردند که اوباما هدف دو گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شده است و سپس خبر مرگ وی را مخابره کردند. سپس خواستار حمایت از خانواده رئیس جمهور آمریکا شده و قول پیدا شدن تروریست‌ها را دادند.

هکرها اوباما را ترور کردند! + عکس

جهان: یک گروه از هکرها به نام "اسکریپت کیدیز" با به دست آوردن کنترل یک حساب کاربری رسمی شبکه خبری فاکس‌نیوز اخبار مجعولی را به نقل از این شبکه در سایت تویتر منتشر کردند که یکی از آنها خبر "ترور باراک اوباما"، رئیس‌جمهور آمریکا بود. به گزارش روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، هکرها با به دست آوردن کنترل یک حساب کاربری رسمی شبکه خبری فاکس‌نیوز اخبار مجعولی را به نقل از این شبکه در سایت تویتر منتشر کردند که یکی از آنها خبر "ترور باراک اوباما"، رئیس‌جمهور آمریکا بود.

این هکرها ادعا کردند که اوباما هدف دو گلوله قرار گرفته و به شدت مجروح شده است و سپس خبر مرگ وی را مخابره کردند. سپس خواستار حمایت از خانواده رئیس جمهور آمریکا شده و قول پیدا شدن تروریست‌ها را دادند. هکرها سپس اعلام کردند که جو بایدن، معاون اول اواباما رئیس جمهور آمریکا شده است. طبق قوانین آمریکا با مرگ یا استعفای رئیس‌جمهور، معاون اول جانشین او می‌شود. این حساب کاربری دارای ۳۴۰۰۰ طرفدار در تویتر بود و لذا این پیام در سطح گسترده‌ای در جهان پخش شد. این اتفاق ساعت ۲ بامداد به وقت نیویورک رخ داده است. گروهی با نام "اسکریپت کیدیز" مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها