اردن دختر صدام را تحويل نمی‌دهد + عکس

کد خبر: 158677

منابع رسانه‌اي اعلام كردند كه مسئولان اردني به رغد صدام ابلاغ كردند كه آنها هرگز به اين درخواست‌ها توجهي نخواهند كرد و همچنان از رغد صدام حمايت مي‌كنند. البته تا زماني كه وي هيچ‌گونه فعاليت سياسي و رسانه‌اي در اردن نداشته باشد.

اردن دختر صدام را تحويل نمی‌دهد + عکس

ایسنا: خبرگزاري براثاي عراق از ارائه تضمين‌هاي سياسي مسئولان اردني به دختر صدام در زمينه عدم بازداشت و تحويل وي به دولت عراق خبر داد. به گزارش خبرگزاري براثاي عراق، "رغد صدام"، دختر صدام توانست به تضمين‌هاي سياسي دولت اردن دست يابد تا بدين‌ترتيب مسئولان اردني هيچ‌گاه به صورت رسمي با درخواست جلب وي در عراق و يا ديگر كشورها همكاري نكنند.

نام رغد صدام، در ليست افراد تحت پيگرد قرار دارد. بر اساس گزارشهاي خبري، اينترپل اخيرا اعلام كرده است كه دولت عراق نام رغد صدام را در ليست 20 نفره افراد تحت پيگرد در اردن قرار داده است. دولت عراق همچنين از اردن خواست تا اين افراد را از طريق اينترپل به دولت عراق تحويل دهد. منابع رسانه‌اي اعلام كردند كه مسئولان اردني به رغد صدام ابلاغ كردند كه آنها هرگز به اين درخواست‌ها توجهي نخواهند كرد و همچنان از رغد صدام حمايت مي‌كنند. البته تا زماني كه وي هيچ‌گونه فعاليت سياسي و رسانه‌اي در اردن نداشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها