خفاشهای تاریکی بلای جان بحرینی ها/ عکس

کد خبر: 212289

این روزها هیچ نقطه ای در بحرین برای ساکنانش امن نیست، روایت یک زن بحرینی گواهی آشکار از حقایق تلخ این کشور کوچک خلیج فارس است که قربانی سیاستهای ضد بشری در سایه سکوت مدعیان دروغین شده است.

مهر: خفاشهای تاریکی اصطلاحی است که مخالفان بحرینی به نظامیان و نقابداران آل خلیفه که به منازل مردم در اواخر شب و اوایل بامداد یورش می برند اطلاق می کنند.

این روزها مردم بحرین شاهد سرکوب واقعی هستند، زیرا نه تنها در بیرون منزل در معرض ضرب و شتم و بازداشت قرار دارند، در داخل منزل نیز امنیتی ندارند.

زنان بحرینی این روزها از ترس ورود ناگهانی نظامیان و نقابدارانی که به خفاشهای تاریکی معروفند هر لحظه بر خود می لرزند.

بنابر آخرین آماری که یک پایگاه وابسته به مخالفان ارائه داده است: خفاشهای تاریکی در عصر جمعه گذشته(27 جولای/ هفتم مرداد) به پنج منطقه و 24 روستا یورش بردند و سه نفر را بازداشت کردند.

این خفاشها، پنجشنبه گذشته با حمله به سیزده منزل، بیش از سیزده نفر را بازداشت کردند. آنها همچنین با یورش به 34 منطقه پانزده نفر را زخمی کردند.

آنها در طی هفته گذشته نیز به منازل بی شماری حمله کردند و ضمن بازداشت ساکنان آن اقدام به تخریب اثاثیه این منازل کردند.

خفاشهای تاریکی طی دو ماه گذشته به بیش از 270 منزل حمله کرده اند. این در حالی است که نظامیان از سلاح ممنوعه ساچمه ای، گازهای سمی، گلوله های پلاستیکی همچنان استفاده می کنند.

این در حالی است که نظامیان آل خلیفه به طور عمدی به خودروهای رهگذران با گاز سمی حمله می کنند و هنگامی که سرنشینان آنها بیرون می آیند به شکل وحشیانه ای آنها را کتک می زنند.

از دیگر اقدامات نظامیان بحرینی می توان به زیر گرفتن مردم با خودروهای نظامی و سپس بازداشت آنها و نیز تعقیب کردن خودروی مردم اشاره کرد.

نظامیان رژیم، راه مردم را در برخی از مناطق سد می کنند و آنگاه به کتک زدن آنها می پردازند.آنها در منطقه عالی علاوه بر توهین فراوان به یک روحانی وی را مجبور به درآوردن عمامه اش کردند.

در منطقه ستره، بسیاری از مردم بر اثر سلاح ممنوعه ساچمه ای زخمی شدند و یک نفر در این منطقه بر اثر انفجار بمب صوتی پرتاب شده از سوی نظامیان زخمی شد.

همچنین نظامیان بحرینی برخی مناطق را غرق در گازهای سمی و خفه کننده کردند.

خفاشهای تاریکی ضمن شکستن حریم منازل مردم در بحرین اقدام به ربودن افراد، سرقت و تخریب اموال آنها می کنند و این حملات معمولا در اواخر شب و اوایل بامداد صورت می گیرد.

مخالفان بحرینی فعالیتی را برای رسوا سازی اقدامات ضد انسانی و غیر قانونی نظامیان بحرینی علیه مردم آغاز کرده اند.

نظامیان و نیروهایی که لباس غیرنظامی به تن دارند، پول و اشیای گرانقیمت مردمی را به سرقت می برند و هیچ نظارتی بر کارهای آنها نیست.

این حملات از زمان سرکوب تظاهرات کنندگان در میدان اللولوه در شانزده مارس 2012 تاکنون متوقف نشده است و محکومیتهای بین المللی از جمله گزارش موسوم به بسیونی (که در آن به صراحت اشاره شده است که نظامیان اجازه لباس پوشیدن به زنان هنگام به یورش به منازلشان را نمی دهند) بی فایده بوده است.

یورش به منازل مردم به طور روزانه ادامه دارد و روزی نیست که نظامیان رژیم به منازل حمله نکنند. آنها علاوه بر بازداشت اقدام به ایجاد رعب در میان ساکنان منازل می کنند.

این پایگاه همچنین روایتی از یورش نظامیان بحرینی به اتاق خواب یکی از زنان بحرینی و بازداشت این زن نقل کرده است.

این زن بحرینی می گوید: حدود چهل تا پنجاه نفر که برخی پوشش نظامی و برخی نقاب بر چهره داشتند به اتاق من وارد شدند آنها تا به دندان مسلح بودند.

این زن بحرینی می افزاید: آنها گردن مرا گرفتند و سلاح بر سر من گذاشتند در حالی که از من می خواستند که نترسم. تلاش کردم که خود را بپوشانم، اما فرصت نفس کشیدن نیز به من ندادند.

وی گفت: نظامیان مرا در برابر خانواده، فرزندان، همسر و پدرم کشان کشان می بردند در حالی که خانواده ام نمی توانستند کاری انجام دهند.

این زن بحرینی می افزاید: چگونه می توانم آن شب ترسناک را فراموش کنم؟ آن چهره های نقابدار، آن باتوم و ترسی که در جان ریشه دوانیده بود را فراموش کنم؟

به گزارش مهر، اما جواد فیروز عضو جمعیت الوفاق درباره حملات خفاشهای تاریکی به منازل می گوید: یورش به منازل در بامداد و ترساندن مردم نشانه تفکر امنیتی مبتذل دستگاههای امنیتی است.

وی افزود: دستگاههای امنیتی به جای اینکه حامی مردم باشند در راستای ایجاد ترس و آزار و اذیت علیه مردم حرکت می کنند.

فیروز بیان کرد: خفاشهای تاریکی که به منازل یورش می برند و حرمت اهل منزل را نگه نمی دارند بزرگترین جنایت را علیه انسان بحرینی انجام می دهند

وی گفت: اینها ابزارهای پلیسی نظامهای دیکتاتوری مدت زمانی است که به زباله دان تاریخ افکنده شده است و قادر به سرکوب مردم نیست و اراده مردمی در نهایت پیروز است.

فیروز می افزاید: جنایات خفاشهای کوری که به منازل یورش می برند از ترس نقاب بر چهره می زنند تا هویت آنها برملا نشود.این افراد به ارزش اخلاقی، دینی،عرفی پایبند نیستند و از هیچ جنایتی علیه مردم فروگذاری نمی کنند.

وی بیان کرد: حمله به منازل، ترساندن زنان و کودکان جنایتی است که مورد پذیرش هیچ دین و شریعتی نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها