شهادت یک جوان فلسطینی در الخلیل+ عکس

کد خبر: 459400

نظامیان اسرائیلی یک جوان فلسطینی دیگر را به ضرب گلوله در نزدیکی حرم ابراهیمی در شهر الخلیل به شهادت رساندند.

شهادت  یک جوان فلسطینی در الخلیل+ عکس
ابنا: نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز پنج‌شنبه با تیراندازی به سمت یک جوان فلسطینی اهل شهر الخلیل او را مستقیما هدف قرار داده و به شدت زخمی کردند که لحظاتی پیش خبر شهادت وی منتشر شد.

نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این جوان فلسطینی را پس از حمله با سلاح سرد به یک نظامی صهیونیستی که منجر به زخمی شدن وی شد، هدف قرار داده اند، اما شاهدان عینی این ادعای آنها را تکذیب کردند.

نظامیان صهیونیست مستقر در ایست بازرسی واقع در محله سلایمه که به ایست بازرسی شماره ۱۶۰ معروف است مستقیما به سمت یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی تیراندازی کردند و وی در اثر شدت جراحات و خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

یک شاهد عینی این حادثه اظهار داشت که دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی اقدام به پرتاب سنگ به سمت نظامیان صهیونیست مستقر در ایست بازرسی نظامی شماره ۱۶۰ کردند که منجر به زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی از ناحیه سر شد و همزمان با این حادثه جوان فلسطینی مذکور در حال عبور از نزدیکی این محل بود و نظامی مذکور با تیراندازی گسترده به سمت وی باعث زخمی شدن شدید او شد.

اما رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که این نظامی صهیونیستی در اثر حمله با سلاح سرد از ناحیه گردن زخمی شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است، اما جوان فلسطینی در اثر تیراندازی نظامی صهیونیستی زخمی شده است و همچنان بر روی زمین در حال خونریزی است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که این جوان فلسطینی در اثر شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد جان باخته است.

شمار فلسطینی هایی که از آغاز انتفاضه قدس در کرانه باختری رود اردن و نوارغزه به شهادت رسیده اند به ۶۵ نفر رسید که ۱۴ نفر از آنها، کودک هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها