دو ارتفاع مهم دیگر در لاذقیه آزاد شد+نقشه

کد خبر: 469568

ارتش سوریه و گروه‌های رزمنده متحد آن موفق شدند دو ارتفاع مهم دیگر در شمال استان لاذقیه در جنوب ترکیه را تصرف و از اشغال تروریست‌ها خارج کنند.

فارس: ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی در حومه شمالی لاذقیه موفق شدند بر دو ارتفاع مهم و راهبردی «رویسه کتف الحمیضه» و «رویسه خندق السترک» تسلط پیدا کنند.

این دو ارتفاع، در حومه روستای «عرافیت الفوقا» و کاملا مشرف بر این روستا هستند که موقعیت آن در آزادسازی منطقه بسیار تعیین‌کننده است.

به گزارش فارس، این دو ارتفاع دارای اشراف کامل بر روستاست.

همچنین یک منبع در میدان گفت: عملیات پاکسازی روستا دقایقی پیش آغاز شده است. درگیری بشدت ادامه دارد و عناصر تروریستی جبهه النصره در حال عقب‌نشینی از مواضع خود در اطراف روستا هستند.

عملیات در ریف جنوبی حلب با موفقیت ادامه دارد

از صبح امروز پنجشنبه، ارتش سوریه با همراهی حزب‌الله لبنان و جنبش النجباء عراق و با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه حمله به مواضع جدیدی از تروریست‌ها در حومه جنوبی حلب را آغاز کرده است و تا الان موفق شده «تل الاربعین»، «تل دادین» و «تل البکاری» را به طور کامل پاکسازی کند.

در این عملیات دهها تن از عناصر ائتلاف «جیش الفتح» (متشکل از جبهة النصره و احرار الشام و سایر گروهک‌های دیگر) از پا در آمدند.

عصر امروز نیز حملاتی برای بازپسگیری ارتفاع راهبردی «حعیری» در حومه جنوبی حلب آغاز شده است و در حال حاضر تقریبا این ارتفاع به طور کامل آزاد شده است اما درگیری‌ها در اطراف ارتفاع همچنان ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها