بازگشت احتمالی جلاد داعش + عکس

کد خبر: 479003

گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی جدیدی از سر بریدن 5 تن که ادعا کرده است جاسوس انگلیس بوده اند، خبر داده است. در این فیلم فردی با ظاهر مشابه "جان جهادی"، به زبان انگلیسی پیام تروریستی این گروه را اعلام کرد.

بازگشت احتمالی جلاد داعش + عکس
میزان: به نقل پایگاه خبری "العربیه"، یک منبع اطلاعاتی اعلام کرده است که این ویدئو 5 نفر اهل شهر رقه، مرکز خلیفه خود خوانده داعش در عراق و سوریه، را نشان می دهد که به جاسوسی علیه این گروه تروریستی اعتراف می کنند.
بازگشت احتمالی جلاد داعش؛
بنابر این گزارش، اداره امور خارجی انگلیس در واکنش به انتشار این تصاویر گفته است "ما ویدئو را مشاهده کرده ایم و در حال بررسی محتوای آن هستیم. در این ویدئو یکی از عناصر تروریستی "دیوید کامرون"، نخست وزیر انگلیس، را بدلیل تلاشش برای به چالش کشیدن داعش به سخره گرفت و وی را "سبک مغز و ابله" خطاب کرد.
بازگشت احتمالی جلاد داعش؛
فردی که با لهجه باصطلاح "بریتیش" صحبت می کند ظاهری مشابه "جان جهادی"، جلاد پیشین داعش، دارد که پیش تر از سوی آمریکا عنوان شده بود در حمله پهپادی این کشور به هلاکت رسیده است.
بازگشت احتمالی جلاد داعش؛
وی در ادامه می گوید: آن هایی که از حملات هوایی انگلیس حمایت می کنند باید کمی فکر کنند که اگر در دستان داعش بیافتند، چه بلایی سر آن ها خواهد آمد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها