آزمایش موشک بالستیک کره شمالی فتوشاپ بود!؟

کد خبر: 481652

مقامات واشنگتن ادعا کرده اند نتایج بررسی های یک اتاق فکر آمریکایی نشان می دهد که آزمایش موفقیت آمیز پرتاب موشک بالستیک از زیردریایی کره شمالی فتوشاپ بوده است.

آزمایش موشک بالستیک کره شمالی فتوشاپ بود!؟
خبرگزاری میزان: پایگاه خبری "العربیه"، به ادعای واشنگتن، نتایج تجزیه و تحلیل اتاق فکر آمریکایی مستقر در کالیفرنیا نشان می دهد که آزمایش پرتاب موشک بالستیک از زیردریایی کره شمالی ساختگی بوده است بنابر این گزارش، پیونگ یانگ دو روز پس از اعلام آزمایش بمب هیدروژنی، پرتاب موشک بالستیک را که در دسامبر انجام گرفته بود، موفقیت آمیز نامید.
آزمایش موشک بالستیک کره شمالی فتوشاپ بود(!؟)
العربیه نوشت: کره شمالی ادعا کرده است که به فناوری پرتاب موشک بالستیک از زیردریایی که قابلیت حمل کلاهک هسته ای دارد، دست یافته است. با این حال، آمریکا می گوید این ادعا دروغین است. "ملیسا هانهام"، عضو ارشد موسسه تحقیقاتی میدل بری در کالیفرنیا (CNS) گفت: این موشک پس از پرتاب آتش گرفت و سپس به گونه فاجعه بار سقوط کرد. در همین حال ارتش کره جنوبی نیز ادعا کرده است که کشور همسایه ویدئو پرتاب موشک را دستکاری کرده و در ادامه تصاویری از پرتاب موشک اسکاد را نشان می دهد. هانهام در ادامه گفته است: کره شمالی از تکنیک های فیلمبرداری استفاده کرده است و بارها زاویه دوربین را تغییر می دهد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها