درخواست نمایندگان برای تغییر زمان بازی ایران-کره

کد خبر: 571398

۵۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر ورزش، خواستار تغییر زمان رقابت فوتبال ایران و کره جنوبی از شب عاشورا شدند.

خبرگزاری مهر: در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیأت رئیسه قرائت شد.
بر این اساس مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم به همراه ۵۵ نماینده دیگر در تذکر کتبی مشترک به وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت تغییر تاریخ برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی به زمانی غیر از عاشورا حسینی تأکید کردند.

همچنین جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد، احد آزادی‌خواه نماینده ملایر، حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم، احمد سالک کاشانی نماینده اصفهان، محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر نیز در تذکر کتبی مشترک به رئیس‌جمهور، خواستار تذکر جدی به سخنگوی دولت برای حفظ احترام مراجع تقلید و پرهیز از ورود به مسائلی که در تخصص وی نیست، شدند. قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه نیز در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، خواستار جلوگیری از فاجعه زیست محیطی در انتقال خط لوله گاز از دماوند به آمل و لاریجان شد. شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز در تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش، خواستار اعزام فوری کارشناسی به شهرستان سیرجان برای بررسی علت حادثه فوت یک معلم و چند دانش‌آموز در روز اول بازگشایی مدارس شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها