خرازی: باید دست بسیجیان را بوسید

کد خبر: 587857

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: به عنوان یک اصلاح طلب می گویم باید دست بسیجیان، رزمندگان و سپاه پاسداران ایران اسلامی را بوسید که این امنیت را در کشور به بار آوردند و امنیت کشور را حفظ کرده اند و باید دست امثال سردار سلیمانی‌ها را برای امنیت کشور بوسید.

پایگاه خبری چهارفصل: سید محمدصادق خرازی در نشست" تحلیل رخدادهای 13آبان و مسائل روز " در دانشگاه آزاد واحد یاسوج با اشاره به تسخیر سفارت آمریکا گفت: نمی توانیم از کنار این واقعه بزرگ بگذریم که بر جنگ، استقلال، حیات و ثبات جمهوری اسلامی تاثیر داشت اسناد و قرائن نشان می دهد که سفارت آمریکا قرارگاه سرکوب و انهدام نظام اسلامی ایران شده بود.

وی بیان کرد: اشغال سفارت آمریکا برای عده ای قدرت و برای عده ای انزوا و زوال را به همراه داشت همچنین برای عده ای ثبات و برای عده ای بی ثباتی، حصر و زندان به دنبال داشت. این پدیده و واقعه بزرگ خوشایند یا تلخ در ثبات و حیات نظام اسلامی تاثیرات مهمی داشت.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان مهمترین آرمان جوان امروز را پیشرفت، توسعه، آزادی، امنیت، و استقلال دانست.
خرازی افزود: قدرت های جهانی در دوران مدیریت بازرگان و رجایی در پی زوال نظام نوپای ایران اسلامی بودند همچنین استکبار جهانی از جهات مختلف از جمله حمله به طبس و کودتا به دنبال منهدم کردن چارچوب نظام سیاسی ایران بود.
وی ادامه داد: جوانان ایران اسلامی باید افتخار کنند که کشوری مظهر امنیت دارند و امروز درصد امنیت و ثبات بعلت مجاهدت های مردم، ایستادگی و مقاومت رزمندگان در دفاع مقدس داشتند و این روزها در کشورهای عراق و سوریه دارند، تضمین شد و کسی نمی تواند منکر این واقعیت و حقیقت شود.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان عنوان کرد: محال است یک کشور ادعای پیشرفت و توسعه را داشته باشد اما با مفاهیم آزادی، دموکراسی و مردم سالاری بیگانه باشد.
خرازی درخصوص برجام بیان کرد: دیپلماتی قدرتمندتر از رهبر معظم انقلاب در کشور نمی شناسم چراکه همه زوایای موضوعات مختلف از جمله برجام را دقیق بررسی می کنند و برجام زیر نظر ایشان و شورای عالی امنیت ملی کشور بوده است.
وی ادامه داد: از برجام توقع مائده آسمانی نداشته باشیم و ما چاره ای جزء مذاکره و برجام نداشته ایم. به برجانم انتقاد دارم اما فرجام نیست باید بگذاریم به نتیجه برسد بعد در موردش اظهار نظر کنیم.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: در شرایطی جمهوری اسلامی مذاکره کرده و برجام را امضاء کرد که هفت قطعنامه بین المللی برعلیه ما وجود داشت، پول کشور ارزشی نداشت، نفت ما را با التماس و با کالاهای بنجل می فروختیم، داروهای قاچاق وارد کشور می شد، اکثر پروژه ها تعطیل و چارچوب کشور قفل شده بود.بی انصافی است که ما بر دوره قبل بتازیم اما زمانی می توانیم صحبت کنیم که براساس آمار باشد. مذاکره پروسه است و نیاز به زمان دارد و این زمان تجربه ای است که دارد انجام می شود.
خرازی ادامه داد: مقام معظم رهبری برای اینکه در کشور دو قطبی به وجود نیاید، تصمیم حکیمانه ای برای حضور نیافتن یک فرد در انتخابات ریاست جمهوری گرفت. هرکس بخواهد رهبری را به نعف خود هزینه کند به کشور خدمت نکرده است.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: باید در کشور طوری عمل نکنیم که قدرت و امنیت کشور زیر سوال برود، هرکس از جریانات سیاسی بگونه ای عمل کند که این قدرت و امنیت کشور خدشه دار شود به خودمان خیانت کرده ایم.
خرازی خاطرنشان کرد: به عنوان یک اصلاح طلب می گویم باید دست بسیجیان، رزمندگان و سپاه پاسداران ایران اسلامی را بوسید که این امنیت را در کشور به بار آوردند و امنیت کشور را حفظ کرده اند. ما باید قدردان نعمت بسیج و نیروهای امنیتی باشیم و باید دست امثال سردار سلیمانی‌ها را برای امنیت کشور بوسید.
وی در خصوص بهاء دادن به جوانان عنوان کرد: هر وقت موقع دفاع می شود می گویند جوانان و هر وقت موقع جنگ است می گویند جوانها اما موقع قدرت که می شود نوبت پیران خردمند است در حالی که پیران و جوانان با هم می توانند کشور را توسعه و رشد دهند و زیبنده نیست که یک نفر 30 سال وزیر باشد.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: در رابطه با بهاء دادن به جوانان دولت یازدهم کاستی هایی دارد در حالی که می توانست بهتر از این عمل کند. دولت تدبیر و امید و آقای روحانی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اشتغال، امنیت، اقتدار و قدرت سیاست داخلی و خارجی، آزادی مطبوعات می تواند امار قابل قبولی دهد.
خرازی در خصوص حمله به سفارتخانه های آمریکا، انگلستان و عربستان بیان کرد: ماهیت سفارت آمریکا از انگلستان و عربستان جداست، عربستان مشکوک بود و حمله به سفارت عربستان و انگلستان ضربات بدی هم به نظام وارد کرد البته رهبر معظم انقلاب با این قضایا مخالفت کردند و با عاملان این حوادث برخورد لازم صورت گرفت.
وی در خصوص اشغال سفارت آمریکا افزود: نظام اسلامی اینقدر ظرفیت دارد که در مورد تسخیر سفارت آمریکا بحث شود که آیا اگر این کار صورت نمی گرفت جنگ تحمیلی رخ می داد، پولهای ایران بلوکه نمی شد و کودتا نمی کردند.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: بدترین رئیس جمهور ایران اسلامی احمدی نژاد بود و بیشترین حمایت را نظام از احمدی نژاد کرده است در ابتدای دولت احمدی نژاد تمام شاخص های کشور از جمله فقر، فحشا و سیار موارد را ببینید بعد در مورد دولت یازدهم اظهارنظر و ارزیابی کنید.
خرازی تاکید کرد: از اولین روز تا آخرین روزی که نفت در کشور فروخته شده(قریب به یک قرن) 627 میلیارد دلار بوده اما موقع دولت احمدی نژاد سرکار آمد 30 میلیارد دلار پول در خزانه و سپرده های خارجی بود و 780 میلیارد دلار محاسبه کردند طی هشت سال نفت فروخته شده است.
وی افزود: طی چند دهه گذشته توسعه و پیشرفت ایران را ببینید و طی هشت سال دولت احمدی نژاد ببینید که چه کارهایی شده است، ده ها مدیر آقای احمدی نژاد به دلیل تصرف در قوانین و در هزینه ها در زندان به سر می برند تازه رعایت می کنند و اعلام نمی کنند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: کشور ایران اسلامی دو سرمایه عظیم نیروی انسانی و معادن، نفت و گاز دارد چرا با سرمایه های کشور این کار می شود. باید شرایط را در کشور فراهم کنیم و راه مبارزه با فساد، فحشا، تبعیض و دوگانگی، شفاف بودن جامعه در پناه آزادی قلم و بیان براساس قانون است و تا زمانی که آزادی قلم و بیان محدود شود قدرت بیان و کلام از مبارزه با استکبار، استعمار گرفته می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها