دیدار آیت‌الله وحید خراسانی با وزیر بهداشت

کد خبر: 604600

آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید گفت: کار وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت طرح تحول سلامت دعای بیماران را در حق وزارت بهداشت به دنبال دارد.

خبرگزاری برنا: آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید گفت: کار وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت طرح تحول سلامت دعای بیماران را در حق وزارت بهداشت به دنبال دارد.
ایشان در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: از مخالفان نترسید، هیچ بی مخالفی نیست حتی انبیا نیزمخالف داشته اند، کار شما ارزشمند است و بیماران شما را دعا می کنند.

وی اضافه کرد: دعایی که از دل بیماران باشد مستجاب می شود و این نعمت بزرگی است. این مرجع عالی قدر گفت: در آسمان و زمین افرادی هستند که کارگران خدا نامیده می شوند و در زمین حوائج مردم را برآورده می کنند. وی به وزیر بهداشت توصیه کرد: هر روز قرآن بخوانید و قرآن را به دیگران هدیه دهید و هر روزی که در قرآن خوانده شود آن روز نوروز است. آیت الله وحید خراسانی خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما سید هستید و حضرت فاطمه(س) خطاب به امیرالمؤمنین(ع) گفته است که سلام مرا تا قیامت به اولاد من برسانید. ارزش این سلام قابل بیان نیست. وزیر بهداشت نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد دولت در زمینه توسعه تخت های بیمارستانی در استان قم ارائه کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها