جهانگیری: ۱۶هزار کشته در سال زیاد است

کد خبر: 637573

معاون اول رییس جمهوری با بیان این که بنادر و شبکه ریلی باید به سامانه های هوشمند مجهز شوند، گفت: تمام هم و غم پلیس سفری ایمن و امن برای مردم است.

خبرگزاری تسنیم: اسحاق جهانگیری در مراسم بهره برداری همزمان از 527 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای در 21 استان کشور، اظهار کرد: ایمنی مردم مهم ترین وظیف حاکمیت است و باید تمام ابزارها را به کار برد تا مردم در جاده هایکشور تردد ایمنی داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی ما در همین ایام میزان تلفات جاده ای هر روز در سراسر کشور است. حتما برای ملت بزرگ ایران این که گفته می شود در ردیف های اول تلفات جاده ای هستیم زیبنده نیست.

وی بیان کرد: در سال های اخیر تلفات جاده ای کاهش یافته اما 16 هزار نفر هم باز هم زیاد است. باید برای کاهش چشمگیر این تلفات از تمام ابزارها از جمله سامانه های هوشمند برای مدیریت و ثبت تخلفات استفاده کنیم.
وی ادامه داد: تمام هم و غم پلیس سفری ایمن و امن برای مردم است.
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که حضور پلیس قاطع و تصمیم گیرنده است، گفت: سامانه های هوشمند کمک خیلی بزرگی برای پلیس است و با آن قادر هستند افراد و مناطق متخلف را شناسایی کنند.

جهانگیری با اشاره به این که سامانه های هوشمند در بخش ریلی و بنادر باید نصب شود، افزود: تصمیم جدی دولت این است که دولت الکترونیک در همه بخش ها مستقر کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها