لیست خدمت ترکیبی‌ از جوانگرایی، تجربه و تخصص است

کد خبر: 667538

رئیس ستاد انتخاباتی لیست خدمت در حاشیه مراسم اعلام اسامی این لیست گفت: تلاش کرده ایم ترکیبی از جوانگرایی، تجربه و تخصص را در این لیست لحاظ کنیم.

خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخاباتی لیست خدمت در حاشیه مراسم اعلام اسامی این لیست گفت: تلاش کرده ایم ترکیبی از جوانگرایی، تجربه و تخصص را در این لیست لحاظ کنیم.
پرویز سروری رئیس ستاد انتخاباتی لیست خدمت در حاشیه مراسم اعلام اسامی این لیست اظهار کرد: از روزهای ابتدایی تدوین لیست خدمت به کلیه طیف های سیاسی اعلام شد که مبنای حضور افراد در لیست شایستگی و تخصص در امور مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: بر این مبنا کلیه جریانات اصولگرایی و انقلابی بر اساس معیار و شاخص های تعیین شده در لیست خدمت، ممکن است یک نماینده داشته باشند و ممکن است نماینده ای از آن ها حضور نداشته باشد. سروری با بیان اینکه متخصص ترین افراد در حوزه مدیریت شهری در این لیست قرار گرفته اند گفت: کسی که حائز رتبه هفتم کنکور سراسری و جزو نخبگان کشور است و از طرفی برنامه پنج ساله شهرداری را نگاشته است امروز در این لیست قرار دارد. تلاش کرده ایم ترکیبی از جوانگرایی، تجربه و تخصص را در این لیست لحاظ کنیم. سروری با بیان اینکه تغییر در افراد لیست خدمت بعید است اظهار کرد: قاطبه اصولگرایان و نیروهای انقلاب در روند شکل گیری این لیست سهیم بوده اند و دوستانی هم که ممکن است لیست های دیگری را ارائه دهند برای آن ها آرزوی موفقیت می کنیم. رئیس ستاد انتخاباتی لیست خدمت در پایان گفت: این لیست مولود تلاش کلیه جریانات اصولگرایی است و انسجام نیروهای انقلاب بر روی این لیست بسیار قابل قبول است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها