تهدید روستاییان به قطع یارانه در قبال رای‌

کد خبر: 667845

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی گفت: : این توهین به مردم است که ‌یکسری افراد را به روستا می‌فرستید و می‌گویید در ایران ریاست جمهوری ۸ ساله است و اگر رأی ندهید یارانه شما را قطع می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: علی نیکزاد عصر امروز در جمع مردم ارومیه در ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی که در میدان میثم تمار این شهر برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستم در آذربایجان قهرمان و در شهرستان ارومیه یاد و خاطره شهید باکری و امینی و سایر شهیدان را گرامی بدارم و حامل سلام و تشکر حجت‌الاسلام رئیسی به خدمت شما باشم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: انقلاب اسلامی به این سادگی شکل نگرفته ‌و 300 هزار نفر از بهترین‌های این ملت پای درخت جمهوری اسلامی شهید شده‌اند و 17 هزار نفر نیز در ترورهای کور منافقان شهید شده‌اند.

وی با اشاره به دشمن‌هراسی برخی از دولتمردان افزود: اگر قرار باشد ما از کدخدا بترسیم و با شیاطین بخندیم و قدم بزنیم چرا این همه شهید داده‌ایم و این انقلاب شکل گرفته است.

تهدید روستائیان به قطع یارانه کار غلطی است

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به آزادی‌های تصنعی مورد ادعای برخی سیاسیون کنونی گفت: این چه جور آزادی است که همیشه از آن دم زده می‌شود ولی وقتی خبرنگار سؤال می‌کند با او برخورد زشتی می‌کنیم و میکروفنش را از دستش می‌گیریم.

وی با اشاره به فرستادن برخی افراد توسط دولت روحانی به روستاها بیان کرد: این توهین به مردم است که شما یکسری افراد را به روستا می‌فرستید و می‌گویید در ایران ریاست جمهوری 8 ساله است و اگر رأی ندهید یارانه شما را قطع می‌کنیم و آب و برق شما را تأمین نمی‌کنیم این کار بسیار غلطی است.

نیکزاد افزود: حضرت علی ویژگی‌های زیادی برای کارگزاران خود بیان می‌کند که یکی از آن‌ها ساده‌زیستی است، مردم، اگر مسئولین فعلی دولت ساده زیست هستند و ماشین‌ها و حقوق‌های آنچنانی ندارند به تغییر رأی ندهید و حضرت علی (ع) یکی دیگر از ویژگی‌های کارگزاران را عدالت اعلام کرده و اگر ما پیرو وی هستیم باید حرف‌های او را قبول کنیم.

وی گفت: مردم، اگر ویژگی‌هایی کارگزاران را که حضرت علی (ع) بیان فرموده است را در وضعیت فعلی می‌بینید به این روند ادامه دهید ولی اگر در وضعیت فعلی این ویژگی‌ها را نمی‌بینید به تغییر رأی دهید.

توفیق ایران در سیاست خارجی نتیجه اتکا به مردم است نه اعتماد به کدخدا

نیکزاد خطاب به حاضرین در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در ارومیه بیان کرد: دولت می‌گوید که در زمینه سیاست خارجی موفق عمل کرده ‌ولی من به شما مردم ایران می‌گویم اگر ‌سفره شما رنگین‌تر و کسب و کار شما بهتر شده ‌باید به همین دولت رأی بدهید ولی اگر این طور نیست پس سیاست خارجی موفق نبوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با کنایه به برخی اظهار‌نظرهای دولتی تصریح کرد: اگر شما فکر می‌کنید که عزت پاسپورت ایرانی بالا رفته ‌و شغل به وجود آمده ‌آمدن من و شما و دیگران به عرصه انتخابات اصلاً درست نیست و به آن‌ها رأی دهید ولی ما آمده‌ایم عزت ایران و رفاه آسایش مردم را تأمین کنیم.

نیکزاد گفت: دولتمردان می‌گویند ‌سایه جنگ را با سیاست خارجی از کشور دور کردیم ولی اینان بدانند شهدا و مردم این سایه را از کشور دور کردند و وقتی مردم با شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست اوباما را مجبور کردند که به مقام معظم رهبری نامه بنویسد و بخواهد که بر سر میز مذاکره بیایید.

مقصر جلوه دادن دولت قبل مشکلی از شما حل نمی‌کند

وی با اشاره به افزایش یارانه‌ها در ایام انتخابات توسط دولت فعلی بیان کرد: مگر نگفتید که یارانه‌ها بد است پس چرا در این اواخر آن را 3 برابر افزایش می‌دهید و اگر سفر استانی را بد می‌دانستید چرا الان در یک ماه اخیر این همه سفرهای استانی دارید.

نیکزاد در ارتباط با انتقادات مکرر دولت فعلی از دولت قبل ‌گفت: شما در زمینه تحریم‌ها گفتید که 80 درصدد عامل تحریم‌ها فقدان مدیریت درست در دولت است و 20 درصد آن به مباحث بین‌المللی مربوط می‌شود ولی وقتی شما سرکار آمدید گفتید که صددرصد آن مربوط به مباحث بین‌المللی است و گفتید که اگر تحریم‌ها رفع نشود حتی هوا و خاک نیز برای مردم وجود نخواهد داشت و آب نخواهیم توانست بخوریم.

برنامه‌های دولت کار و کرامت

وی افزود: دولت ‌رئیسی دولت کار و کرامت است و این بدین معنی است که از حاشیه‌ها به دور است و من به شما می‌گویم که دغدغه ملت ما کنسرت نیست تا وقت مردم را با مسئله کنسرت بگیریم و باید شغل برای جوانان ایجاد شود.

نیکزاد گفت: ‌رئیسی دولت امنیتی تشکیل نمی‌دهند و نمی‌شود در وزارتخانه‌ای که فرهنگی است فردی امنیتی قرار داد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی ‌تصریح کرد: آذربایجان از اول در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور نقش مهم و اول را داشته ‌و شخصیت‌های برجسته‌ای همچون ‌حسنی برای ما افتخار است که از خداوند برای وی شفای عاجل را آرزومند هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها