روایت قالیباف از زندگی خانواده‎ای با هشت معلول

کد خبر: 669084

من مرتب بازدید‌ها و سرکشی‌های خود را انجام می‌دهم. حدود یک سال قبل به دیدار خانواده‌ای رفتم که یک مادر سرپرست آن خانواده بود و شرایط سنی بسیار بالایی هم داشت.

سرویس سیاسی فردا: محمدباقر قالیباف، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روایتی از زندگی خانواده ای با هشت معلول را شرح داد و گفت: «من مرتب بازدید‌ها و سرکشی‌های خود را انجام می‌دهم. حدود یک سال قبل به دیدار خانواده‌ای رفتم که یک مادر سرپرست آن خانواده بود و شرایط سنی بسیار بالایی هم داشت؛ اما وقتی وارد خانه این خانواده عزیز شدم، برای من غیر قابل تصور بود که هشت فرزند معلول در یک خانه استیجاری زندگی می‌کردند؛ حتی خانه استیجاری آن‌ها کمتر از ۷۰ متر مساحت داشت و این خانواده هیچ حمایتی هم نمی‌شدند. آیا این‌ها در کشور حق زندگی ندارند؟

آدم متعجب می‌شود که آقایان می‌گویند ما به خانواده‌های دو معلول به بالا خانه داده ایم و کسی بی خانه نیست! من در سال‌های گذشته هر هفته در این حوزه سرکشی داشتم و عمدتا به خانواده‌های دارای دو، سه و چهارمعلول سر زدم که در بسیاری از آن‌ها زن سرپرست خانوار این خانواده‌ها را اداره می‌کردند، اما بخش زیادی از آن‌ها دارای مشکل هستند.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها