حمایت خانواده شهیدان زین‎الدین و صادقی از «رئیسی»

کد خبر: 670745

خانوداه شهیدان زین الدین و صادقی با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

انقلاب نیوز: خانوداه شهیدان زین الدین و صادقی با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
متن این بیانیه بدین شرح است : و نرید ان نمن علی الذین استضعفو فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین مژده ا ی دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید امت حزب الله و همیشه در صحنه، مردم غیور و شجاع ایران اسلامی، رزمندگان، ایثارگان، آزادگان و خانواده معظم شهیدان همیشه زنده در تاریخ. سلام علیکم ما خانواده شهیدان همیشه جاوید( شهیدان مهدی- فرمانده لشگر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) و مجید زین الدین، اسماعیل صادقی- رئیس ستاد لشگر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) به استحضا رمی رسانیم. با درود به ارواح طیبه شهیدان والا مقام و امام شهیدان و تکریم همه خامان به ملت و امت اسلام و درهمه دولت های گذشته، اکنون در آستانه شکل گیری دولت دوازدهم جمهوری اسلامی، بهترین نامزد ریاست جمهوری اسلامی را برادر عالم، مجاهد و خستگی نا پذیر حضرت حجت الاسلام رئیسی می دانیم و با رای خود به این شاگرد مکتب امام و شهیدان و خادم ملت غیور ایران موجبات پیشرفت همه جانبه مادی و معنوی مردم عزیز کشورمان به ویژه طبقه محروم و مستضعف را فراهم می آوریم. امید است همه مردم در همه جای ایران اسلام با روی آوری به این سلاله رسول الله (صلی الله علیه و آله) دین خود را به اسلام و انقلاب و کشور خود ادا نموده و موجبات رضایت الهی و حضرت امام عصر (ارواحنا فدا)را جلب نمایند و نیز موجبات یاس و نومیدی دشمنان داخلی و خارجی این ملت و مملکت که با امید و به عوامل داخلی خود چنبره بر این نظام الهی انداخته اند را رقم بزنیم. به همین منظور از آحاد ملت شریف ، نجیب و همه اقوام عزیز کشورمان برای حضور حد اکثری در انتخابات جمعه 1396/2/29 و انتخاب اصلح دعوت می نماییم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها