محبی نیا: برنامه پیشنهادی وزرا منطبق برنامه ششم باشد

کد خبر: 683114

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه برنامه پیشنهادی وزرا باید منطبق با برنامه ششم باشد گفت: مصلحت نظام و صلاح مردم در راس رای اعتماد است.

خبرگزاری مهر:نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه برنامه پیشنهادی وزرا باید منطبق با برنامه ششم باشد گفت: مصلحت نظام و صلاح مردم در راس رای اعتماد است.
جهانبخش محبی نیا، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رادیو گفتگو، با بیان اینکه مجلس بر مبنای خیر خواهی در حوزه رای اعتماد به وزاری دولت ورود کرده است، گفت: برنامه پیشنهادی وزرا باید منطبق با برنامه ششم توسعه باشد؛ بنابراین در راس اعتماد باید مصلحت نظام و صلاح مردم لحاظ شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به امور فرا بخشی در رای اعتماد به وزرا اظهار داشت: اگر بخواهیم منطبق با نیاز جامعه در هر حوزه ورود کنیم، حاصل کار نیز باید به نفع ملت ایران تمام شود. محبی نیا با اشاره به اینکه صحت خبر تغییر کابینه هنوز مشخص نیست، خاطرنشان کرد: از نظر عقلانی طبیعی است که رئیس جمهور نسبت به بهبود وضعیت و رفع نا رسایی ها اقدام کند و احتمال تغییر با وزرای اقتصادی است. این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در حوزه امنیت و مسائل داخلی احساس می شود رئیس جمهورنگاهی دیگر به مسائل کشور داشته باشد و براین مبنا وزرای جدیدی را معرفی نماید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها