فولادگر:جوان‌گرایی از ویژگی‌های کابینه دولت دوازدهم باشد

کد خبر: 684962

نماینده مردم اصفهان گفت: داشتن هماهنگی و انسجام در پیشبرد برنامه‌ها بسیار مهم بوده و وزرای دولت دوازدهم نباید برخلاف قبل به صورت جزیره‌ای عمل کنند.

باشگاه خبرنگاران: نماینده مردم اصفهان گفت: داشتن هماهنگی و انسجام در پیشبرد برنامه‌ها بسیار مهم بوده و وزرای دولت دوازدهم نباید برخلاف قبل به صورت جزیره‌ای عمل کنند.

"حمیدرضا فولادگر" نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه جوان‌گرایی باید یکی از ویژگی‌های کابینه دولت دوازدهم باشد، گفت: ‌دولت در معرفی کابینه جدید خود باید جوان‌گرایی را مدنظر داشته باشد در عین حال که می‌توان از وزرای قوی دوره قبل هم به عنوان مشاور استفاده کرد و از تجربه آن‌ها بهره برد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ویژگی‌های وزرای انتخابی در دولت دوازدهم بیان داشت: یکی از معایب کابینه دولت یازدهم نداشتن هماهنگی لازم بین وزرا بود که این امر باید در دولت جدید رفع شود و از وزرای پرانرژی‌تری استفاده شود. وی تصریح کرد: وزرای انتخابی باید معتقد به اجرای سیاست‌های کلی نظام اعم از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی باشند، این افراد باید با رویکرد برنامه محوری بتوانند وظایفی که دولت بر عهده آنها قرار داده را به درستی انجام دهند. نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: داشتن هماهنگی و انسجام در پیشبرد برنامه‌های دولت بسیار مهم است و وزرا نباید به صورت جزیره‌ای عمل کنند. فولادگر همچنین اعلام رئیس جمهور مبنی بر استفاده دولت از وجود دو هزار نخبه برای پیشبرد اهداف کشور را اقدام مناسبی دانست و خاطرنشان کرد: کشورمان دارای نخبگان علمی و حتی بنیاد نخبگان و علم و فناوری است که دولت می‌تواند از آنها برای بررسی مشکلات و رفع آن‌ها استفاده کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها