قیام ایران برای قدس/عربستان بچه‌تر از آن است که بخواهد جنگی را به ایران بکشاند/ نمایش موشک‌های «ذوالفقار» و «قدر» در راهپیمایی روز قدس +عکس

کد خبر: 687995

سخنران مراسم روزجهانی قدس در تهران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است و این مراسم در تهران از مسیرهای 10 گانه به شرح صورت خواهد پذیرفت.

قیام  ایران برای قدس/عربستان بچه‌تر از آن است که بخواهد جنگی را به ایران بکشاند/ نمایش موشک‌های «ذوالفقار» و «قدر» در راهپیمایی روز قدس +عکس
سرویس سیاسی فردا: راهپیمایی روز جهانی قدس از دقایقی دیگر و از ساعت 10:30 در تهران و همزمان در 900 شهر کشور آغاز می‌شود. با این حال مسیرهای راهپیمایی در تهران شاهد حضور مردم قبل از آغاز رسمی راهپیمایی است.
به گفته رمضان شریف دبیر ستاد مرکزی قدس و انتفاضه، مراسم روز قدس امسال را بیش از 4000 عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی پوشش می‌دهند.
سخنران مراسم روزجهانی قدس در تهران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است و این مراسم در تهران از مسیرهای 10 گانه به شرح صورت خواهد پذیرفت.
نصب طومار حمایت از انتفاضه قدس در مسیر راهپیمایی
در مراسم رو قدس امسال طوماری در مسیر راهپیمایی برای دفاع از انتفاضه فلسطین توسط کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نصب شد و مردم روزه دار تهران در همان دقایق اولیه راهپیمایی آن را امضا کردند.
نمایش موشک‌های «ذوالفقار» و «قدر» در راهپیمایی روز قدس
قیام موشک‌های آوار شده بر سر داعش در راهپیمایی روز قدس
در مراسم رو قدس امسال موشک‌های «ذوالفقار» که در روزهای گذشته توسط سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها به دیرالزور سوریه شلیک شد به نمایش درآمد.
در این مراسم موشک قدر نیز برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
موشک‌های زمین به زمین «ذوالفقار» و «قدر» به ترتیب با برد 700 و حدود 2000 کیلومتر از راهبردی‌ترین موشک‌های سپاه هستند.
نمایش موشک‌های «ذوالفقار» و «قدر» در راهپیمایی روز قدس
تاکید روزه‌داران تهرانی بر مغایرت داشتن سند ۲۰۳۰ با روحیه مقاومت
در حالی که هنوز دقایقی تا آغاز رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس باقی مانده است، جمعیت زیادی در میدان ولیعصر، دانشگاه تهران و میدان انقلاب حضور دارند و اندک اندک بر جمعیت از مسیرهای ده گانه افزوده می‌شود.
برخی از راهپیمایی‌ کنندگان با در دست داشتن پلاکارد2030 یعنی کنار گذاشتن آموزش مقاومت این سند را بر ضد روحیه مقاومت دانستند.
راهپیمایی کنندگان همچنین با شعار 2030 -2030 سند بندگی نسبت به سند سازمان یونسکوی سازمان ملل ابراز نگرانی کردند.
رونمایی از پوستر ویژه آزادی قدس
همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس، امروز پوستر ویژه آزادی قدس رونمایی شد. در این پوستر تصاویری از رهبران کشورهای مبارز انقلابی در جبهه مقاومت و وفادار به آرمان فلسطین از جمله حضرت آیت الله خامنه ای، سید حسن نصرالله، شیخ زک زاکی و دیگر مبارزان انقلابی به نمایش درآمده است.
این پوستر با ایده تحقق وعده رهبر انقلاب که فرمودند صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید تولید شده و مراسم جشن آزادی فلسطین ازچنگ رژیم صهیونیستی طراحی و رونمایی خواهد شد.
نمایش موشک‌های «ذوالفقار» و «قدر» در راهپیمایی روز قدس
شخصیت‌هایی که در راهپمایی حضور داشتند:
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علی لاریجانی رئیس مجلس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر فیروزآبادی مشاور عالی نظامی رهبری، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام حجازی از اعضای دفتر رهبری، شیخ حسین انصاریان، حجت الاسلام علی رازینی، اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران، رستم قاسمی، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان ریاست جمهوری، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد، محمدرضا باهنر، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید، محسن مهرعلیزاده، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع، صالحی امیری وزیر ارشاد، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه، علی مطهری نائب رئیس مجلس، کمال خرازی وزیر اسبق امور خارجه، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا، حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حجت الاسلام غلامحسین اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور، آیت‌الله ری‌شهری.
رژیم صهیونیستی مادر تروریسم است
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنرانی روز جهانی قدس در تهران اظهار داشت: در حافظه قرن اخیر پدیده‌ای شوم‌تر از ماجرای تأسیس رژیم صهیونیستی نداریم که این روند بر اساس نقشه شیطانی بود و جنایانی مانند دیر یاسین، غزه، کفر قاسم و صبرا و شتیلا و حرم ابراهیمی الخلیل و آواره نمون ملت از سرزمین خود را مرتکب شدند که در تاریخ نظیر ندارد.
وی افزود: تأسیس این رژیم نقطه آغاز ماجراجویی‌های گسترده در خاورمیانه شده است که تا امروز که دست این رژیم در حمایت از تروریست‌ها علنی شده، کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده است، لذا مسلمانان با پدیده‌ای تبهکار به نام صهیونیسم مواجه هستند که گر چه خود را متکی به یهود کرده است اما حقیقت قضیه این است که این یک دستاویز و یک دسیسه استعماری است که قدرت‌های بزرگ در آن دست داشتند تا ملل مسلمان را درگیر کنند، وگرنه یهود در ایران زندگی می‌کنند و از صهیونیست‌ها بیزار هستند و در جهان هم یهودیانی هستند که صهیونیسم‌ها را محکوم می‌کنند.
رئیس مجلس تصریح کرد: اینکه امام (ره) بارها فرمودند مسلمانان متحد شوند و دست جنایتکاران چپ و راست که در رأس آن امریکاست، را قطع کنند و اسرائیل را ریشه‌کن کنید، از آن جهت است که استعمارگران یک غده سرطانی در منطقه‌ای ایجاد کردند که برای همیشه مسلمانان را درگیر نگه دارند.
امام جمعه موفت تهران: عربستان بچه‌تر از آن است که بخواهد جنگی را به ایران بکشاند
آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: ولیعهد ناپخته عربستان گفته که ما با ایران مذاکره نمی‌کنیم و جنگ با ایران را به تهران می‌کشانیم که باید در جواب وی گفت،عربستان بچه‌تر از آن است که بخواهد با ایران بجنگد.
خاتمی با بیان اینکه مرگ بر آمریکای امروز مرادف است با مرگ بر آل‌سعود، افزود: صدام که از شما قوی‌تر بود و شما (عربستان) تا پایان از او حمایت کردید هیچ غلطی نتوانست بکند که شما بسیار ضعیف‌تر از آن هستید که به حساب بیایید.
فیلم زبانه کشیدن فریاد بر سر اسراییل با زبان روزه را اینجا ببیند
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها