مصباحی مقدم: سپاه پشتیبان حقیقی دولت هستند

کد خبر: 690693

مصباحی مقدم گفت: واگذاری شرکتهای دولتی به سپاه غیر قانونی نبوده و باید در خدمت عمران کشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: واگذاری شرکتهای دولتی به سپاه غیر قانونی نبوده و باید در خدمت عمران کشور باشد.
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، درباره صحبت هایی مبنی بر واگذاری بخشهایی از اقتصاد کشور به دولتی با تفنگ و همچنین تاثیر این سخنان بر مردم اظهار داشت: صحبتهایی که به این گونه بیان می شوند تاریخ مصرف کوتاهی داشته و تاثیر جدی بر مردم نخواهد گذاشت.

وی افزود: دولت یازدهم در مورد سیاست های اصل 44قانون اساسی اقدامات قابل توجهی را انجام نداد و اگر آمار واگذاری ها در این دوره را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید که این مسئله با کاهش جدی رو به رو بوده است. مصباحی مقدم تصریح کرد: لذا این تعابیر بسیار بی معناست چرا که ما یک دولت و یک نظام بیشتر نداریم و واگذاری شرکت های دولتی به نهادی مانند سپاه پاسداران غیر قانونی نیست و اگر به فرض مثال خلاف قانون هم باشد باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرد و بیان چنین الفاضی شایسته نخواهد بود. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بیان داشت:زمانی که دولت دید که پروژه های عمرانی عظیمی مانند پالایشگاه های نفت و گاز بر زمین مانده آن را به سپاه پاسدارن واگذار کرد. وی ادامه داد:لذا در این شرایط به کار بردن چنین کلماتی امری بیهوده است و طبق قانون اساسی نیروهای مسلح در حالت صلح باید در خدمت عمران کشور مردم باشند. مصباحی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح پشتیبان حقیقی دولت هستند و بیان این سخنان از زبان شخصی که حدود 20سال دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است شایسته نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها