آمریکا با سخنان ضعف‎آلود مقامات داخلی حریص شده

کد خبر: 691132

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: آمریکایی‌ها با سخنان ضعف آلود مقامات داخلی مان حریص شده و چشم طمع‌شان بیشتر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان:عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: آمریکایی‌ها با سخنان ضعف آلود مقامات داخلی مان حریص شده و چشم طمع‌شان بیشتر می‌شود.
جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به مداخله‌جویی‌های اخیر مقامات آمریکایی در مسائل ایران گفت: رفتاری که آمریکایی‌ها با ما دارند نشان از خوی سلطه جویی آنها دارد و شاید این گونه رفتارها برای بعضی‌ها اتفاق جدیدی باشد، اما ما از ابتدای انقلاب شاهد این گونه دخالت‌ها از سوی مقامات آمریکایی بوده‌ایم، و می دانیم که جز سیاستهای دائمی آنهاست.

عضو جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند ما از مخالفین حکومت ایران حمایت می‌کنیم اقدامی است که آنها در طول حیات جمهوری اسلامی با شدیدترین راه‌های ممکن نسبت به آن مبادرت ورزیده اند. وی با تأکید بر اینکه مسئولین جمهوری اسلامی در مقابل این اقدام خصمانه آمریکایی‌ها باید واکنش نشان دهند، اظهار داشت: مقامات ما باید با هم یکپارچه باشند و کسی نباید در داخل فکر کند که ما می‌توانیم با آمریکایی‌ها به نتیجه برسیم. وی افزود: ما باید با همان زبانی با آمریکایی ها صحبت کنیم که آنها با ما صحبت می‌کنند، بدین معنا که همیشه باید از موضع اقتدار و قدرت با آنها برخورد کنیم. کوچکی‌نژاد با اشاره به برخی از اظهارنظرهای مقامات داخلی نظیرخالی بودن خزانه و توانایی حمله موشکی آمریکا برای نابود ایران گفت: این گونه سخنان نشانه ضعف مسئولان در برابر آ‌مریکایی‌هاست و موجب می‌شود که آمریکایی‌ها با این سخنان نسبت به کشور ما حریص شده و چشم طمع‌شان به ایران بیشتر شود. کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه برجام یکی از نمونه‌های بارزی بود که همه بر سر آن توافق کردند و شرایط آن را پذیرفتند، اظهار داشت: ما در این توافق بخشی از حق خود را گذشتیم و اگر تاکنون هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری و همراهی ملت ایران در کنار نظام جمهوری اسلامی نبود آمریکا می‌توانست با شیطنت‌های خود در اراده ما چیره شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها