راه‌چمنی:ضعف‌های احتمالی برخی وزارتخانه‌ها باید جبران شود

کد خبر: 710885

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: با استفاده از مدیران توانمند در سطوح عالی و میانی وزارت‌خانه‌ها ضعف‌های احتمالی در برخی از وزارت‌خانه‌ها جبران شود.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: با استفاده از مدیران توانمند در سطوح عالی و میانی وزارت‌خانه‌ها ضعف‌های احتمالی در برخی از وزارت‌خانه‌ها جبران شود.
شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی روز گذشته در جلسه خود به بحث و تبادل نظر درباره اعضای کابینه پیشنهادی رئیس جمهور پرداخت و پس از شنیدن دیدگاه‌های مخالف و موافق، موافقت خود را با کابینه پیشنهادی اعلام کرد.

در این جلسه محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با موافقت با کابینه پیشنهادی اظهار داشت: انتخاب کابینه حق رئیس جمهور است و از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است و راضی کردن همه سلایق و طیف‌های سیاسی کشور کار آسانی نیست. دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی در ادامه افزود: امیدواریم با استفاده از مدیران توانمند در سطوح عالی و میانی وزارتخانه‌ها، ضعف‌های احتمالی در برخی از وزارتخانه‌ها جبران شود. وی در پایان برای دولت دوازدهم در تحقق برنامه‌های رئیس‌جمهور پاسخگویی به مطالبات و حل مشکلات مردم و بهبود زندگی آنها آرزوی موفقیت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها