حاشیه‌ای از نظم صحن هنگام دفاع نهایی روحانی از وزرا

کد خبر: 713359

سکوت و نظم کامل مجلس هنگام نطق پایانی حسن روحانی در دفاع از وزرای پیشنهادی‌ به‌عکس همهمه شدید صحن طی سخنرانی وی در روز معرفی وزرا قابل تأمل است.

خبرگزاری فارس:سکوت و نظم کامل مجلس هنگام نطق پایانی حسن روحانی در دفاع از وزرای پیشنهادی‌ به‌عکس همهمه شدید صحن طی سخنرانی وی در روز معرفی وزرا قابل تأمل است.
نطق پایانی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و دفاع نهایی وی از وزرای پیشنهادی‌اش برای دولت دوازدهم به‌عکس سخنرانی در روز سه‌شنبه و معرفی این وزرا در سکوت و نظم کامل صحن مجلس در حال ایراد است.

بنابراین گزارش، نمایندگان مجلس که حین سخنرانی روحانی در روز معرفی وزرا به‌شدت در تردد میان صندلی‌های خود و صندلی محل استقرار وزرای پیشنهادی و رایزنی با یکدیگر بودند، به قدری در مجلس همهمه ایجاد کرده بودند که وقتی رئیس مجلس به رئیس‌جمهور اعلام کرد که زمان بیشتری برای ادامه نطق خود دارد، روحانی با واکنشی که حاوی کنایه به بی‌حوصلگی نمایندگان مجلس برای شنیدن سخنانش بود، گفت: مستمع صاحب سخن را بر سر «کار» آورد! این درحالی است که سخنان امروز رئیس‌جمهور با استقبال همراه با سکوت و نظم نمایندگان مواجه شده است؛ حال مشخص نیست که این سکوت و استقرار کامل نمایندگان در صندلی‌های خود به واسطه اتمام رایزنی‌های‌شان با یکدیگر و نیز با وزرای پیشنهادی و دریافت پاسخ‌های سوالاتشان از آنان است یا به علت تذکر اکید هیئت‌رئیسه مجلس جهت رعایت نظم و احترام رئیس‌جمهور هنگام ایراد سخنرانی؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها