کلاف سر درگم ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدالیون

کد خبر: 737071

نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ائتلاف اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد.

باشگاه خبرنگاران: نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ائتلاف اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد.
حجت‌الاسلام سید عبدالله موسوی‌لاری نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اظهار کرد: ائتلاف‌ها همیشه در مقاطعی برای انجام فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد. اما تا به آن مقطع نرسد و شرایط لازم فراهم نشود، نمی‌توان گفت: ائتلافی صورت می‌گیرد و یا خیر. وی افزود: بحث ائتلاف در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد، چرا که هنوز فضای سیاسی خاصی شکل نگرفته تا با ائتلاف موافقت کنیم. موسوی‌لاری تصریح کرد: لذا متناسب با شرایط پیش‌رو درباره شکل‌گیری ائتلاف تصمیم خواهیم گرفت و اکنون نمی‌توان در این‌باره تصمیم‌گیری کرد. نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بیان کرد: اگر ائتلافی در جهت مصالح ملی باشد، حتما با این امر موافقت خواهم کرد و در نقطه مقابل اگر تشکیل یک ائتلاف جهت‌گیری مشخصی نداشته باشد، طبیعتا مخالفت خود را اعلام خواهیم کرد. موضوع ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدال کلاف سر درگم جریان اصلاحات شده و هر کدام از فعالان سیاسی اصلاح طلب یک نوع تحلیل و نظر در این باره دارند بعضی می‌گویند برای نوشته نشدن ناکامی دولت در کارنامه اصلاح طلبان باید از همین الان از دولت جدا شد و بعضی دیگر معتقدند اصلاحات بدون دولت نمی‌تواند سرپا بماند. این عده از اصلاح طلبان می‌دانند به علت کارنامه سیاه در دوره‌های قبل فردی قابل اعتماد و معتدل برای حضور در ریاست جمهوری ندارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها