وزیر کشور: اتهام تروریست بودن سپاه برای ایران هراسی است

کد خبر: 737343

عبدالرضا رحمانی فضلی بعدازظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار گلستان، اظهار کرد: دولت مصمم است تغییراتی در سطوح مختلف مدیریتی ایجاد کند، آقای صادقلو فرزند خطه گلستان هستند و از تمام علم و تجربه خود برای پیشرفت استان گلستان استفاده کردند.

خبرگزاری مهر: وزیر کشور گفت: ترامپ اتهام حمایت از تروریست را به سپاه زد تا دوباره موضوع ایران هراسی را راه بیندازد.

عبدالرضا رحمانی فضلی بعدازظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار گلستان، اظهار کرد: دولت مصمم است تغییراتی در سطوح مختلف مدیریتی ایجاد کند، آقای صادقلو فرزند خطه گلستان هستند و از تمام علم و تجربه خود برای پیشرفت استان گلستان استفاده کردند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در ابتدای فعالیت خود با تورم و تحریم شدید مواجه بود اما اراده مردم در انتخاب دکتر روحانی موجب شد شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: اراده دولت این بود که تحریم‌ها رفع شود و با کمک و هدایت رهبر معظم انقلاب و تدبیر دکتر روحانی موجب شد تا معضلی را از پیش روی خود برداریم.

وزیر کشور با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: ادبیات ترامپ ناشی از ضعف وی است، این حرف‌ها شایسته خودشان بوده و به دنبال اختلاف بین ایران و سایر کشورها است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: ترامپ اتهام حمایت از تروریست را به سپاه زد تا مجددا موضوع ایران هراسی را راه بیاندازد.

وی ادامه داد: آنجایی که قوانین بین المللی به ما اجازه دهد ما مجهز خواهیم شد اما هر نقطه‌ای ما را تهدید کند ما مجبور هستیم خودمان را تقویت کنیم.

رحمانی فضلی بیان کرد: حملات خودجوش مردم ایران در فضای مجازی موجب شد تا سایت وزارت خارجه آمریکا کلمه «خلیج فارس» را عنوان کند.

تجربیات صادقلو در جای دیگری استفاده می شود

وی یادآور شد: گلستان از جمله استان‌های موفق بوده و باید از آقای صادقلو تشکر کنیم و از ایشان در جایی دیگر استفاده خواهیم کرد.

وزیر کشور گفت: دکتر هاشمی هم انسان با انگیزه‌ای است که در تمامی پست‌ها موفق بوده و با هماهنگی مسئولان استانی دست به این انتخاب زدیم.

رحمانی فضلی با بیان این که انتخاب استاندار برای دولت کار سختی است، افزود: برای انتخاب استاندار مجموع شرایط را در نظر می‌گیریم و آقای هاشمی مدیون هیچ کس نیستند.

وی اضافه کرد: پاشنه آشیل کشور ما در شرایط کنونی توسعه است و باید گام‌های بلندی در این بخش برداریم.

رحمانی فضلی گفت: اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین بخش توسعه در شرایط کنونی است.

وی ادامه داد: محور اقتصاد مقاومتی مردم و ظرفیت‌های آنها هستند و استاندار باید این ظرفیت‌ها را بسیج و از آنها استفاده کند.

وزیر کشور اظهار کرد: نشاط سیاسی، مشارکت سیاسی، تقویت آزادی‌ها و انتخابات سالم از جمله سیاست‌های دولت بوده که استاندار باید آنها را مد نظر قرار دهد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: هر کس با هر گرایش سیاسی دارای منش می‌تواند در این دولت همکاری کند و البته باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشد.

وی افزود: به نظرم مدیران بانو در گلستان مورد توجه نبودند و تعداد کمی مدیران را بانوان شامل می شوند؛ امیدوارم در جلسات بعدی شاهد افزایش حضور بانوان در پست های مدیریت باشیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: استاندار باید محور هماهنگی و همکاری باشد زیرا به عنوان بزرگ استان ایفای نقش می‌کند و باید خصلت بزرگواری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب تمام امور کشور را مدیریت می‌کنند و وجود آیت الله نورمفیدی هم ظرفیت خوبی برای استان گلستان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها