اختلاف نمایندگان در مورد استیضاح ربیعی

کد خبر: 790731

رئیس فراکسیون کارگری مجلس مدعی شد جلسه بررسی استیضاح ربیعی در کمیسیون اجتماعی رسمی نبوده و تنها گفتگویی در این خصوص صورت گرفته است.

اختلاف نمایندگان در مورد استیضاح ربیعی
خبرگزاری مهر: در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی پس از اعلام وصول استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علیرضا محجوب نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی در تذکری گفت: طبق ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی هیات رئیسه باید بلافاصله طرح استیضاح نمایندگان را به کمیسیون تخصصی ارجاع دهند. این استیضاح در تاریخ دوم اسفند ماه به هیات رئیسه داده شده است و هیات رئیسه در تاریخ هفتم اسفند ماه آن را به کمیسیون ارجاع داده است.
اینجا بخوانید: استیضاح ربیعی و آخوندی اعلام وصول شد
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: جلسه دیروز کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای برای گفتگو با آقای ربیعی بود و جلسه‌ای برای استیضاح تشکیل نشد. باید کمیسیون برای بررسی استیضاح جلسه رسمی تشکیل دهد. وی نسبت به استیضاح وزیر تعاون در روز‌های پایانی سال ابراز نگرانی کرد. در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای بادامچی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در هیات رئیسه حضور یافتند و گفتند جلسه تشکیل شده است. در جلسه یکی از استیضاح کنندگان سوال کرده آیا جلسه رسمی است و ایشان تایید کرده که جلسه رسمی برای بررسی استیضاح تشکیل شده است. لاریجانی تاکید کرد: اختلافی وجود داشته و دو نامه فرستاده شده، اما طبق آیین نامه کمیسیون باید ظرف یک هفته استیضاح را بررسی و نتیجه آن را به هیات رئیسه اعلام کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها