جدیدترین نمایش ضدایرانی مضحک نتانیاهو! +عکس

کد خبر: 833117

همزمان با سخنرانی نتانیاهو درباره امنیت سایبری به طرز عجیبی چراغ‌های سالن خاموش و سپس اعلام شد به دلیل حمله سایبری یک گروه ایرانی حساب‌های بانکی شرکت‌کنندگان در همایش مسدود شده است.

جدیدترین نمایش ضدایرانی مضحک نتانیاهو! +عکس

خبرگزاری تسنیم: همزمان با سخنرانی نتانیاهو درباره امنیت سایبری به طرز عجیبی چراغ‌های سالن خاموش و سپس اعلام شد به دلیل حمله سایبری یک گروه ایرانی حساب‌های بانکی شرکت‌کنندگان در همایش مسدود شده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز چهارشنبه از تمام دولت‌های جهان خواست تا به ارتش امنیت سایبری بپیوندند.

وی که در جریان برگزاری همایش امنیت سایبری در دانشگاه تل آویو سخن می‌گفت، به تمام دولت‌های جهان هشدار داد که اگر در پیوستن به این نیرو تعلل کنند، حملات سایبری به زودی به تهدیدی علیه پرواز‌های هواپیما‌های نظامی و غیرنظامی بدل خواهد شد.

جدیدترین نمایش ضدایرانی مضحک نتانیاهو! +عکس

به نقل از یورونیوز، نتانیاهو همچنین مقوله امنیت سایبری را دارای فرصت‌های کسب و کار قابل توجهی دانست و خبر داد که اسرائیل موفق شده تاکنون ۲۰ درصد از سهم مجموع سرمایه گذاری‌های جهانی در این حوزه را به خود اختصاص دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در دنیایی که به سرعت در حال پیشرفت است، خطوط هوایی مسافربری و نظامی همواره در معرض تهدید‌های روز افزون سایبری قرار خواهند داشت.

با وجود این که حمله‌های سایبری از طریق مرکزی واقع در شهر جنوبی بئر شبع به طور مدام توسط نیرو‌های امنتی سایبری اسرائیل رصد می‌شود، نتانیاهو تصریح کرد که این مرکز راه‌حل قابل اتکاء و نهایی برای آسودگی خاطر از تهدید‌های سایبری محسوب نمی‌شود.

بر این اساس او به تمامی دولت‌های جهان پیشنهاد کرد تا برای مقابله با تهدید‌های سایبری تروریست‌ها و خرابکاران که به زعم او آزمون پیش روی تمدن ما محسوب می‌شود، نیرو‌های دفاعی خود را با هم متحد کنند.

همزمان با این که سخنرانی نتانیاهو به این قسمت خود رسید، ناگهان چراغ‌های هشدار سالن سخنرانی شروع به روشن و خاموش شدن کرد و صدای دومی اعلام کرد که در پی حمله سایبری یک گروه ایرانی حساب بانکی تمام حضار در سالن مسدود شده و اطلاعات شخصی آن‌ها با دشمنان آن‌ها به اشتراک گذاشته شده است.

وی سپس گفت که صادرات سایبری اسرائیل در سال گذشته میلادی ۳.۸ میلیارد دلار بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها