بررسی گرانی موبایل با حضور جهرمی در مجلس

کد خبر: 839487

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست این کمیسیون با وزیر ارتباطات درباره گرانی گوشی تلفن همراه خبر داد.

بررسی گرانی موبایل با حضور جهرمی در مجلس

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست این کمیسیون با وزیر ارتباطات درباره گرانی گوشی تلفن همراه خبر داد.

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نابسامانی‌های ایجاد شده در بازار گوشی‌های تلفن همراه، گفت: دولت باید نسبت به این وضعیت پاسخ‌گو باشد، زیرا مردم و فروشندگان گوشی‌های تلفن همراه بابت نابسامانی‌های ایجاد شده در این بازار متضرر شدند.

وی با بیان اینکه سود نوسان قیمت ارز و تغییرات مکرر قیمت گوشی‌های تلفن همراه به جیب دلالان و سودجویان می‌رود، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات امروز (سه‌شنبه، ۱۲ تیر) در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور یابد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: قرار است در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس موضوع افزایش بی‌رویه قیمت در انواع گوشی تلفن همراه و چگونگی واردات این گوشی‌ها با ارز دولتی توسط برخی شرکت‌ها را با حضور آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی کنیم.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم راه‌حل‌های مناسبی برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت در انواع گوشی‌های تلفن همراه با کمک دولت و نمایندگان مجلس پیدا کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها