تخلف میلیاردی شرکت نفت در اجرای هدفمندی یارانه‌ها

کد خبر: 848571

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: شرکت نفت مبلغ قابل توجهی از سهم سازمان هدفمندی یارانه‌ها را پرداخت نکرده است.

تخلف میلیاردی شرکت نفت در اجرای هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: شرکت نفت مبلغ قابل توجهی از سهم سازمان هدفمندی یارانه‌ها را پرداخت نکرده است.

جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه جمع‌بندی اولیه گزارش این هیئت تدوین شده است، گفت: این هیئت تاکنون به بخش صنعت، کشاورزی و تامین اجتماعی ورود داشته و موضوع اختصاص منابع این دستگاه‌ها به سایر دستگاه‌ها را بررسی کرده است.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیق و تفحص متوجه شدیم شرکت نفت چند هزار میلیارد تومان که قرار بوده به سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت کند را، پرداخت نکرده است، افزود: طبق پیگیری‌ها متوجه شدیم این منابع رقم‌های بالایی بوده که جزء درآمد سازمان هدفمندی محسوب می‌شود که شرکت نفت آن را پرداخت نکرده است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اعلام اینکه در پرداخت یارانه‌ها به مردم نیز اشکالاتی وجود دارد، اظهار داشت: به طور نمونه فردی در یک روستای دور افتاده یارانه‌اش قطع شده و فردی دیگر که نیاز به یارانه ندارد، همچنان یارانه دریافت می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها