در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه گذشت؟

کد خبر: 854318

نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی امروز مسائل مربوط به ارز و بسته جدید دولت در این زمینه را بررسی کردند.

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس چه گذشت؟

خبرگزاری تسنیم: مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه، ۱۴‌مرداد) در نشستی غیر‌علنی موضوعات مبتلا به جامعه نظیر افزایش بی‌رویه نرخ ارز و تأثیر آن بر معیشت مردم را مورد بررسی قرار دادند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی پارلمان در تشریح جزئیات نشست غیرعلنی مجلس "بررسی وضعیت اقتصادی کشور و راه‌هایی که نمایندگان برای حل مسائل مختلف و سازوکار‌هایی برای تدوین آن ارائه می‌دهند، موضوعی بود که در جلسه غیرعلنی امروز مورد بررسی قرار گرفت".

خبرگزاری تسنیم در گزارشی به جزئیات نشست غیرعلنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه پرداخته است.

**بررسی تصمیمات جدید ارزی در جلسه غیرعلنی مجلس

سیدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره جلسه غیر علنی مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی آقای لاریجانی، رئیس قوه‌مقننه به بیان توضیحاتی درباره تصمیمات جدید ارزی و اقتصادی کشور پرداخت.

**بررسی چگونگی تخصیص ارز مسافرتی در نشست غیرعلنی مجلس

محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس نیز در گفت‌وگویی که با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم انجام داده است، با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس، اظهار داشت: در این جلسه، درباره گرانی اجناس و کالا‌های اساسی، نرخ ارز، سکه و نیز التهابات بازار‌های مختلف، بحث و تبادل نظر شد.

**جزئیات بسته جدید ارزی از زبان یک نماینده مجلس

براساس این گزارش، محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم به مهم‌ترین بخش نشست غیرعلنی امروز خانه ملت اشاره کرد و گفت که "در این جلسه آقای لاریجانی، رئیس قوه‌مقننه، جزئیاتی از بسته جدید ارزی را تشریح و اعلام کرد که ارز پتروشیمی‌ها طبق این بسته وارد بازار می‌شود".

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها