آماده مناظره درباره سوال از رئیس جمهور در صدا و سیما هستم

کد خبر: 854590

حجت‌الاسلام مجتبی ذالنوری طی نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از اعلام آمادگی خود برای حضور در مناظره در رسانه ملی پیرامون سوال از رئیس جمهور خبر داد.

آماده مناظره درباره سوال از رئیس جمهور در صدا و سیما هستم

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مجتبی ذالنوری نماینده مردم قم در مجلس طی نامه‌ای به علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما از اعلام آمادگی خود برای حضور در مناظره در رسانه ملی پیرامون سوال از رئیس جمهور خبر داد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری

رئیس محترم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام همانگونه که مستحضرید، ظرف چند ماه گذشته بنده سؤالاتی در سه فقره و مرحله از جناب آقای رئیس جمهور طراحی و با امضای گسترده آن توسط نمایندگان محترم مجلس پیگیری نموده‌ام.

سؤال اول در خصوص مؤسسات مالی و اعتباری بود که با لابی گسترده دولت امضا‌ها از نصاب افتاد و روند پیگیری سؤال متوقف گردید.

مرحله و فقره دوم طرح ۵ سؤال با موضوعات قاچاق، رکود، بیکاری، بقاء تحریم‌ها بعد از برجام و افزایش شتابان و غیرمتعارف قیمت ارز‌های خارجی و سقوط چند درصدی ارزش ول ملی بود که در این مرحله نیز با لابی و تلاش غیرمتعارف دولت، امضا‌های نمایندگان از نصاب قانونی یک چهارم کل نمایندگان پایین‌تر آمد و ادامه آن متوقف گردید.

در مرحله سوم و فقره آخر همان سؤالات مجدداً مطرح و با بیش از یکصد امضا به جریان افتاد و این بار اگرچه تلاش دولت و رایزنی‌های شبکه و بدنه کشوری آن به صورتی بی‌سابقه در منصرف کردن نمایندگان از سؤال خویش را شاهد بودیم، لیکن نمایندگان محترم مجلس با امضا‌هایی بیش از نصاب قانونی بر سؤال خود باقی مانده و مصر بر پاسخگویی‌های رئیس جمهور گردیدند.

با پایان یافتن فرصت قانونی انصراف نمایندگان از سؤال خود و ناکامی دولت از تحقق مطلوب خود و اعلام وصول سؤال در تاریخ چهارشنبه ۹۷.۵.۱۰ در جلسه علنی مجلس، جناب آقای دکتر امیری معاون محترم رئیس جمهور در مصاحبه‌ای با رسانه اقدام نمایندگان ملت و مجلس را غیر حقوقی و غیرقانونی اعلام و آمادگی خود را جهت مناظره در صداوسیما در این خصوص ابراز داشته‌اند.

اینجانب به عنوان طراح سؤالات که تمام مراحل پیگیری موضوع را برعهده داشته و جزئیات سیر چند ماهه مشرف می‌باشم، آمادگی خود را برای مناظره در خصوص تمامی ابعاد این اقدام قانونی با ایشان و یا هر یک از دیگر معاونین محترم رئیس جمهور و یا وزرای مربوطه اعلام می‌دارم.

مزید توفیقات جنابعالی را خواستارم.

نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی و طراح سؤالات ۵ گانه از آقای رئیس جمهور

مجتبی ذوالنوری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها