یک نماینده: سران سه قوه از گفتار درمانی دست بردارند

کد خبر: 855595

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدنه دولت نمی‌خواهد فکری برای اقتصاد کشور داشته باشد، گفت: رئیس‌جمهور و سران سه قوه از گفتاردرمانی دست بردارند.

یک نماینده: سران سه قوه از گفتار درمانی دست بردارند

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۶ مرداد) پارلمان در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت بازار کالا‌های اساسی و نوسانات موجود در بازار ارز، اظهار داشت: فشار اقتصادی کمر اقشار ضعیف جامعه را شکسته است.

وی افزود: رئیس‌جمهور و سران سه قوه از گفتاردرمانی دست بردارند، به نظر می‌رسد، بدنه دولت نمی‌خواهد فکری برای اقتصاد کشور داشته باشد. بیش از ۷ سال است که کارخانه فولاد در حوزه انتخابیه بنده معطل مانده است و هر چه بخش خصوصی پیگیری می‌کند، راه به جایی ندارد، در این زمینه حتی با معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز صحبت کردیم، اما بی‌فایده بوده است.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس در واکنش به برخی اظهارنظر‌ها مبنی بر مذاکره با آمریکا، گفت: مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. در شرایطی که آمریکا گستاخانه از برجام خارج شده است و تحریم‌های جدیدی را دنبال می‌کند، طرح مذاکرات جدید تدبیر نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها