باهنر: کشور در حال حاضر به آرامش نیاز دارد

کد خبر: 863251

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم به دور از عصبانیت و به صورت کارشناسی به سوالات نمایندگان پاسخ دهد و به حواشی مطرح شده در فضای مجازی توجهی نکند.

باهنر: کشور در حال حاضر به آرامش نیاز دارد

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز شنبه ۳ شهریورماه در نشست ماهیانه این حزب با اشاره به اینکه هفته آینده مجلس دو موضوع مهم را پیش رو دارد گفت: سوال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر اقتصاد دو موضوع مهم در روند کار مجلس در هفته آینده است.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور می‌خواهیم به دور از عصبانیت و به صورت کارشناسی به سوالات نمایندگان پاسخ دهد و به حواشی مطرح شده در فضای مجازی توجهی نکند و در نظر داشته باشد کشور در حال حاضر به آرامش نیاز دارد و همچنین نمایندگان هم به این موارد دقت کرده و در رفتار‌ها و گفتار‌ها حفظ شان کنند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین افزود: رئیس جمهور در جریان سوال در مجلس، وظیفه پاسخگویی به نمایندگان را دارد و نمایندگان هم وظیفه طرح سوال در چهارچوب سیاست‌های نظام اسلامی را عهده دارند و امیدواریم در پایان نماینده‌ها قانع شوند.

باهنر گفت: زمانی که در مجلس به رئیس جمهور توهین شد، با واکنش شدید رهبر معظم انقلاب همراه گشت و طبیعی است که در شرایط امروز کشور، توهین و کنایه به مسئولی که موجب تضعیف نظام اسلامی شود اصلا صحیح نیست.

وی ادامه داد: در این مجلس اتفاقی رخ داده که در هیچ کدام از ۹ مجلس قبلی سابقه نداشته و آن عدم وجود فراکسیون اکثریت است که باعث می‌شود نتوانند در برخی تصمیمات ائتلاف کنند و گاهی هم موفق نشوند. همچنان که سه وزیر را در یک هفته استیضاح کردند و در هیچ کدام موفق نبودند و بعضی‌ها تحلیل کردند که این مجلس ضعیف است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در مجلس دهم تندروی‌ها و افشاگری‌های غیرضروری مشاهده شده، تصریح کرد: در زمینه روند استیضاح وزیر اقتصاد، مجلس باید حداکثر دقت را داشته باشد.

باهنر از صاحبان تریبون و کسانی که مخاطب دارند در خواست کرد که تلاش کنند و کارنامه عادلانه و عاقلانه از چهل سال گذشته انقلاب ارائه دهند و در این میان از جبهه گیری خاص دوری کرده و به بیان واقعیات و مشکلات بپردازند تا با رفع آن‌ها در راه پیشرفت قدم برداریم.

در حال تکمیل...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها