واعظی: دولت، دولت بگیر و ببند نیست

کد خبر: 864261

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت:دولت، دولت بگیر و ببند نیست، اما لازم است برای برخورد با برخی کار‌ها که به مردم فشار می‌آورد، نظارت و سخت گیری را بیشتر کنیم.

واعظی: دولت، دولت بگیر و ببند نیست

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در برنامه نگاه یک با اشاره به تلاش دولت برای عدم دسترسی عده‌ای به رانت اطلاعاتی، اظهار داشت: دولت دوازدهم با سرلوحه قرار دادن شفافیت به مقابله با دسترسی برخی به رانت‌های اطلاعاتی پرداخته است.

وی افزود: اعضای دولت با درک این مساله که شرایط برای بسیاری از مردم سخت شده در تلاش برای یافتن راه حل هستند و این در حالی است که جنگ شدید روانی نیز علیه کشورمان به راه افتاده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه میزان نقدینگی در میان مردم بالا رفته است و دولت و فعالان اقتصادی باید فضایی برای استفاده درست از آن پدید بیاورند، تصریح کرد: نقدینگی باید به بورس و تولید هدایت شود تا شغل ایجاد کند و خسارت وارد نکند و اگر نقدینگی به سمت دلالی برود خسارت بار می‌شود.

واعظی ادامه داد: این دولت، دولت بگیر و ببند نیست، اما لازم است برای برخورد با برخی کار‌ها که به مردم فشار می‌آورد نظارت و سخت گیری را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی شفافیتی را در کشور پدید آورده است که ما در دولت از آن استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه سازمان امور استخدامی اقدام کرده و حقوق و دستمزد کارکنان خود را روی وب سایت منتشر می‌کند.

رییس دفتر رییس جمهور دولت را کارگزار و خادم مردم برشمرد و افزود: مردم باید بدانند که دولت چه می‌کند. شفافیت در حقوق و دستمزد بخش کوچکی از شفافیت به شمار می‌رود و دولت دنبال جلوگیری ازدسترسی برخی به رانت اطلاعاتی است.

واعظی در پایان، گفت: شفافیت یکی از شعار‌های جدی دکتر روحانی بوده که برای آن تلاش کرده است و هیچ موضوعی نبوده مگر اینکه ایشان از شفافیت حمایت کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها