نامه کمیسیون اقتصادی به رئیس مجلس

کد خبر: 866828

کمیسیون اقتصادی مجلس طی نامه‌ای به لاریجانی درخواست کرد تا یک هفته از تعطیلات تابستانی پارلمان را برای رسیدگی به پیش‌نویس قانون جامع بانکداری اسلامی اختصاص دهند.

نامه کمیسیون اقتصادی به رئیس مجلس

خبرگزاری فارس: جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس خواستار اختصاص زمان برای بررسی و رسیدگی به پیش‌نویس قانون جامع بانکداری اسلامی شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام؛ اینجانبان اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت طرح‌ها و لوایح مربوط به امور بانکی که در دستور کار کمیسیون قرار دارد و به منظور رعایت فرمان مقام معظم رهبری که دولت و مجلس را به چاره‌اندیشی سریع در موضوع مدیریت مسائل بانکی و نقدینگی کشور فرا خوانده‌اند؛ تصمیم گرفته‌ایم یک هفته از دو هفته تعطیلات تابستانی خود را به این موضوع مهم اختصاص دهیم.

بر این اساس کمیسیون از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ شهریور ماه برای رسیدگی به پیش‌نویس قانون جامع بانکداری اسلامی که تجمیع ۴ طرح و لایحه بانکی (طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران، طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، طرح تاسیس بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران و لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی) است، جلسه خواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها