پاسخ عضو کمیسیون امنیت ملی به اظهارات کلانتری

کد خبر: 871964

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تراریخته‌ها امروز از مصادیق موضوع بیوتروریسم است که دنیا بر روی آن تمرکز دارد، گفت: متاسفانه محیط زیست پای بیگانگان را در عرصه کشاورزی و محیط زیست به کشور باز کرده است.

پاسخ عضو کمیسیون امنیت ملی به اظهارات کلانتری

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنور در مورد سخنان رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در مورد جریان دخالت نظامی در حوزه محیط زیست و کشاورزی و تهیه خوراک خبری برای رسانه‌های معاند اظهار داشت: اگر امروز نیرو‌های مسلح به این حوزه ورود پیدا می‌کنند، چون مسایل کشاورزی و محصولات غذایی به عنوان یک مسئله استراتژیک مطرح است.

وی بحث تراریخته‌ها را از مصادیق بیوتروریسم برشمرد و افزود: پدافند غیرعامل در این موضوع حساسیت دار‌د و ورود پیدا می‌کند، اما متاسفانه محیط زیست پای بیگانگان را در عرصه کشاورزی و محیط زیست به کشور باز کرده و تلاش بیگانگان در این حوز‌ه نمایان است که هم برای مقوله نفوذ و هم در موضوع تراریخته کار جدی می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنابراین نظامیان که حافظ دستاورد‌های انقلاب و مردم هستند نمی‌توانند نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها