تصویب کلیات طرح اصلاح بودجه ۹۷ در خصوص تهاتر قیر

کد خبر: 875114

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال ۹۷ در خصوص تهاتر قیر با هزینه‌های پروژه‌های عمرانی و استفاده از اوراق مشارکت برای تأمین هزینه‌های املاک پروژه‌های عمرانی خبر داد.

تصویب کلیات طرح اصلاح بودجه ۹۷ در خصوص تهاتر قیر

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، گفت: در جلسه امروز کلیات طرح یک فوریتی اصلاح بودجه سال ۹۷ مطرح و به تصویب اعضای کمیسیون رسید و جزئیات آن برای بررسی بیشتر به کارگروه تخصصی ارجاع شد.

وی افزود: بر اساس این طرح قیر نه تنها به صورت رایگان برای آسفالت راه‌ها در اختیار قرار می‌گیرد بلکه برای تهاتر درباره کل هزینه‌های پروژه‌های عمرانی تهاتر می‌شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس آمده است که از اوراق مشارکت و اوراق خزانه برای تأمین هزینه‌های ملکی پروژه‌های عمرانی استفاده شود.

مفتح در پایان بدون اشاره به جزئیات گزارش‌های سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت کار گفت: نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از اقدامات صورت گرفته درباره اجرای برنامه ششم توسعه و بودجه ۹۷ در خصوص ایجاد اشتغال به کمیسیون ارائه کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها