صوفی: روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند

کد خبر: 878346

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند، گفت:‌حمایت باید دوطرفه باشد، نمی‌توان فقط یکطرفه از دولت حمایت کرد.

صوفی: روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند

خبرگزاری فارس: علی صوفی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات ، در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور در دیدار جمعی از فعالان اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان همراهی مورد انتظار را با دولت نداشته‌اند، اظهار داشت: حمایت باید دوطرفه باشد، نمی‌توان فقط یکطرفه از دولت حمایت کرد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان انتظاراتی از رئیس‌جمهور داشتند که آن انتظارات برآورده نشد و همین باعث شد که اصلاح‌طلبان رغبتی برای حمایت همچون زمان انتخابات و دور اول ریاست جمهوری آقای روحانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه روحانی اعتنایی به اصلاح‌طلبان نمی‌کند، گفت: طبیعی بود که اصلاح‌طلبان از دولت انتقاد کنند چرا که عملکرد دولت هر روز ضعیف‌تر شده و ارتباط با مردم نیز قطع شده بود.

* «ناکارآمدی خودخواسته» در دولت ایجاد شده بود

وزیر دولت اصلاحات تاکید کرد: یک نوع «ناکارآمدی خودخواسته» در دولت ایجاد شده بود و به تعبیری دولت تعطیل بود و همین باعث شده بود که اصلاح‌طلبان حمایت لازم را از دولت آقای روحانی نداشته باشند.

یک نوع «ناکارآمدی خودخواسته» در دولت ایجاد شده بود و به تعبیری دولت تعطیل بود و همین باعث شده بود که اصلاح‌طلبان حمایت لازم را از دولت آقای روحانی نداشته باشند.

*اصلاح‌طلبان معتقدند که روحانی به آن‌ها پشت کرده است/نشست اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور اقدام مثبتی است

صوفی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان معتقد بودند که آقای روحانی به آن‌ها پشت کرده است، گفت: اینکه امروز نشست اصلاح‌طلبان با آقای روحانی برگزار شد اقدام مثبتی است و البته باید خیلی زودتر از این‌ها برگزار می‌شد و بین دولت و جامعه رای آن مونولوگ به دیالوگ تبدیل می‌شد.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد هیچ وقت از عقبه رای خود جدا نشد، گفت: آقای احمدی‌نژاد علیرغم همه ضعف‌هایی که داشت همواره بر حامیان خود توجه داشت و ما از آقای روحانی این ویژگی را ندیدیم.

رفتار روحانی با اصلاح‌طلبان مثل کارمندی بود که وقت اداری‌اش تمام شده و دیگر کاری با مجموعه ندارد.

به گفته صوفی رفتار روحانی با اصلاح‌طلبان مثل کارمندی بود که وقت اداری‌اش تمام شده و دیگر کاری با مجموعه ندارد.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات ضمن انتقاد از سوءمدیریت دولت در وضعیت کشور، گفت: مسائل و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به گونه‌ای شده بود که همه فکر می‌کردند که کشور، دولت ندارد.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: مردم تا چند روز پیش احساس می‌کردند که به جریانی بدخواه و غارتگر دچار شده است و همین مسئله امنیت روانی مردم را مخدوش کرده بود.

صوفی در پایان تاکید کرد: خواسته اصلی اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور این است که به وضعیت معیشتی مردم و کشور توجه ویژه داشته باشد و برای حل مشکلات اهتمام جدی ببخشد.

گفتنی است جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور در حالی برگزار شد که برخی چهره‌های شاخص از جمله غلامحسین کرباسچی و الیاس حضرتی، از غایبان این جلسه بودند.

علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملّت که از حاضران در جلسه بود، در توئیتی با اشاره به دیدار روز گذشته نوشت: آقای روحانی از اصلاح‌طلبان مجلس گلایه کرد که در حمایت مورد انتظار او از دولت، کم گذاشته‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها