نوبخت:بابت نوسانات قیمت‌ها عذر می‌خواهیم

کد خبر: 878926

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بابت نوسانات قیمت‌ها از مردم عذر می‌خواهیم.

نوبخت:بابت نوسانات قیمت‌ها عذر می‌خواهیم

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه طی سفر به قزوین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، امروز آن توانایی را دارا هستیم تا از اعتبارات ریالی تأمین‌شده برای ایجاد اشتغال و تولید استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برای ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای واحد‌های تولیدی که مشغول فعالیت هستند، پیش‌بینی لازم انجام شده تا بتوانیم مواد اولیه آن‌ها را از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده تأمین نماییم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: با موافقت شورای هماهنگی و سران سه قوه برای بعضی واحد‌هایی که فعال هستند، ولی نوسانات ارزی و هم چنین افزایش هزینه تولید مشکل برای آن‌ها به وجود آورده، علاوه بر اعتبارات فعلی، معادل یک میلیارد دلار اختصاص داده‌ایم.

نوبخت خاطرنشان کرد: از تولیدکنندگان بابت شوکی که به بازار وارد شد و برای برخی واحد‌ها مشکل ایجاد کرد، عذرخواهی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا به‌سرعت مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه کشور ظرفیت‌های زیادی دارد که شهرک صنعتی کاسپین در قزوین یک نمونه از آن است، اظهار داشت: این ظرفیت‌ها بیانگر توانمندی ایران در تولید و صنعت است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با توجه به مشکلات ایجادشده در کشور خوشبختانه فرصت برای سرمایه‌گذاری خارجی مهیا شده و ما نیز حمایت می‌کنیم.

نوبخت ادامه داد: حضور سرمایه‌گذار فرانسوی در قزوین مصداق شرایط خوب کشور برای خارجی‌هاست و ما هم مصمم هستیم با سیاست‌گذاری اصولی و درست بتوانیم به‌سرعت همه مشکلات واحد‌های تولیدی را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان و مردم مطمئن باشند اجازه نخواهیم داد تا مشکلات تولید ادامه پیدا کند و در این راستا با کمک وزرا برنامه‌ریزی‌شده تا از نزدیک با واحد‌های تولیدی در ارتباط باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: هیئت دولت بدون تعطیلی و با کار میدانی تلاش می‌کند تا مشکلات و موانع تولید را حل کند و به‌زودی از این مقطع عبور خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها