شانس رحمانی برای کسب رای اعتماد از مجلس

کد خبر: 885165

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صنعت از شانس بیشتری برای کسب رای اعتماد از مجلس برخوردار است و رای آوردن دیگر وزرای پیشنهادی بستگی به برنامه‌ها و توضیحات آن‌ها و همچنین نحوه تعامل‌شان با نمایندگان دارد.

شانس رحمانی برای کسب رای اعتماد از مجلس

خبرگزاری فارس: سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت از شانس بیشتری نسبت به دیگر وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌های کار اقتصاد و راه برای کسب رای اعتماد از مجلس برخوردار است.

وی افزود: رحمانی در دوره‌های هفتم هشتم و نهم نماینده مجلس و رئیس کمیسیون صنایع بوده و بعد از آن نیز قائم مقامی وزیر صنعت را داشته و از تخصص لازم در این زمینه برخوردار است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: تخصص، تجربه و سابقه رضا رحمانی و همچنین تعاملی که قطعا وی با نمایندگان خواهد داشت می‌تواند در رای اعتماد مجلس به وی تاثیرگذار باشد، اما در مورد سایر وزرا رای آوری آن‌ها بستگی به توضیحات، تعاملات و برنامه‌های آن‌ها با مجلس دارد.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: البته هنوز جمع‌بندی نهایی در رابطه با رای اعتماد به وزرا انجام نشده و نمایندگان در حال بررسی برنامه‌های وزرا هستند.

وی در پایان گفت: فراکسیون امید نیز صبح فردا سه‌شنبه یک آبان در سطح شورای مرکزی برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه می‌دهد و برنامه‌های وزرا را مورد بررسی قرار خواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها