ابراهیمی: معاون اول اگر اختیاری ندارد استعفا دهد

کد خبر: 887055

دبیرکل حزب میهن اسلامی با بیان اینکه آقای جهانگیری نباید با فرافکنی از مسئولیت شانه خالی کند، گفت: معاون اولی که نتواند با رئیس جمهور هماهنگ باشد و برنامه‌های دولت را اجرایی کند بهتر است استعفا کند.

ابراهیمی: معاون اول اگر اختیاری ندارد استعفا دهد

خبرگزاری فارس: اسماعیل ابراهیمی دبیرکل حزب میهن اسلامی ایران درباره اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری مبنی براینکه حتی توان تغییر منشی دفتر خود را ندارد، گفت: من به عنوان یک اصلاح‌طلب متأسفم که آقای جهانگیری در این شرایط فعلی کشور چنین سخنانی مطرح می‌کند.

وی افزود: سخنان آقای جهانگیری برخلاف منافع ملی و اتحاد ملی است و با این سخنان دولت را دچار حاشیه کرده بنابراین اگر واقعاً اختیاری ندارد شفاف‌تر با مردم سخن بگوید.

ابراهیمی با بیان اینکه آقای جهانگیری نباید با فرافکنی از مسئولیت شانه خالی کند، اظهار داشت: آقای جهانگیری از یک طرف تقاضا می‌کند همه کسانی که به ایران فکر می‌کنند وارد میدان شده و دست به کار شوند و از طرفی دیگر می‌گوید اختیاری ندارد که این دو در تناقض با همدیگر است.

دبیرکل حزب میهن اسلامی ایران تأکید کرد: معاون اولی که نتواند با رئیس جمهور هماهنگ باشد و برنامه‌های دولت را اجرایی کند بهتر است استعفا کند.

وی با اشاره به اظهارات اصلاح‌طلبان مبنی براینکه واعظی در امور دولت دخالت می‌کند، گفت: آقای واعظی چه در این مملکت چه کاره است، مملکت قانون دارد و یک رئیس دفتر نمی‌تواند جدای از سیاست‌های رئیس جمهور حرکت کند.

دبیرکل حزب میهن اسلامی ایران در پایان از همه نهاد‌های حکومتی چه در قالب حاکمیت و چه در قالب اجرایی و قضایی و مقننه درخواست کرد به کمک مردم برای حل مسائل معیشتی بیایند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها